روایت رئیس صدا و سیما از تدارک ویژه برای سالگرد «حاج قاسم»

رئیس رسانه ملی گفت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که جان خود را فدای امنیت کشور کرد، او در حوزه‌های فرهنگ، رسانه، اخلاق و انسانیت و معرفت معلم همه بود.
تصویر روایت رئیس صدا و سیما از تدارک ویژه برای سالگرد «حاج قاسم»

به گزارش سایت خبری پرسون، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در گفت‌وگویی با برنامه "پلاک هشت" رادیو ایران به اولویت‌های رسانه ملی در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: تمامی برنامه‌سازان ما در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی در این روزها در حال تهیه و تدارک برنامه‌های ویژه سومین سالگرد سردار دلها هستند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی حق بزرگی بر کشور و مردم دارد، گفت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که جان خود را فدای امنیت کشور کرد، او در حوزه‌های فرهنگ،رسانه، اخلاق و انسانیت و معرفت معلم همه بود.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: شهید سلیمانی از نگاه رسانه‌ای‌ها، یک رسانه است و منش و شجاعت و رفتار این شهید محتوای رسانه قلمداد می شود؛ امیدوارم برنامه‌های تولید شده در رسانه در شان و جایگاه این سردار شهید به عنوان قهرمان ملی و اسطوره تاریخ معاصر ایران باشد.

پیمان جبلی در بخش دیگر صحبت‌هایش به تولیدات رسانه ملی در بخش سرود و موسیقی اشاره کرد و گفت: دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما نیز در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی تولیداتی تدارک دیده است که تولیدات این مرکز در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

رئیس رسانه ملی خاطرنشان کرد: موسیقی و سرود یکی از جذاب‌ترین و عمیق‌ترین عرصه های رسانه است که به خوبی می‌توان برای تببین شخصیت سردار سلیمانی از آن استفاده کرد.

جبلی افزود: سردار سلیمانی مظهر وحدت و انسجام و هم‌افزایی ملی، شخصیتی است که مورد احترام آحاد ملت ایران بود؛ مراسم تشییع سردار سلیمانی گواه این مطلب است، او بود که جان و وجود و تمام زندگی‌اش را فدای ملت ایران ساخت و با خون خود عبارت «جان فدای مردم ایران» را امضاء کرد.

444896