پیشرفت‌های نظام باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) گفت‌: پیشرفت‌هایی که نظام و انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های شدید دشمنان داشته اکنون باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است و باید بدانیم که ما به برکت خون شهدا کشوری مستقل و با اقتدار هستیم.
تصویر پیشرفت‌های نظام باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در یادواره شهدای برزاوند اردستان‌ ضمن اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: شهدا برای دفاع از انقلاب،اسلام و حجاب جان خود را فدا کرده‌اند و دشمنان اکنون با این رفتارها قصد دارند که افراد اسم انقلاب،اسلام و شهید و شهادت نیاورند و دنیای خود را می خواهد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز عفت و حجاب را نشان گرفته است، افزود: آزادی واقعی را شهدا برای ما رقم زدند و اکنون کشور ما آزاد است‌، دشمنان پول می‌دهند و میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا اسلام و انقلاب را از ما بگیرند.

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که نظام و انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های شدید دشمنان داشته اکنون باعث بهت و حیرت همه جهانیان شده است و باید بدانیم که ما به برکت خون شهدا کشوری مستقل و با اقتدار هستیم.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: هرکجایی ما به حرف امام گوش دادیم در آن پیشرفت کردیم که نمونه آن در عرصه‌های مختلف علم و فناوری و نظامی وجود دارد، اقتصاد هم یکی از این عرصه‌ها است که با توجه به توان داخل و ظرفیت‌های بومی کشور مشکلات حل شدنی است.

منبع: فارس

444490