آمریکایی‌ها به فکر جمع کردن هیزم باشند تا از سرما نلرزند

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: به آمریکایی‌هایی توصیه می‌کنیم که آقایی بر دنیا را کنار بگذارید و قبل از هر چیز به فکر جمع‌کردن هیزم باشید تا دیگر از سرما به خود نلرزید.
تصویر آمریکایی‌ها به فکر جمع کردن هیزم باشند تا از سرما نلرزند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی امروز در تجمع نهم دی ماه مردم مشهد که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارداشت: ملت ایران در نهم دی نشان داد که بنا بر یک منطق قرآنی با کشورهای جهان وارد تعامل می‌شود. همان‌طور که خداوند متعال در آیات هشتم و نهم سوره مبارکه ممتحنه فرمود «لَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ لَمْ یُقَاتِلُوکُمْ فِی الدِّینِ إِنَّمَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ قَاتَلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ» یعنی خداوند عالم شما را نهی نمی‌کند که با ملت‌های دیگر دنیا ارتباط داشته باشید بلکه پروردگار متعال فقط ناهی تعامل با آن‌هایی است که با شما می‌جنگند و شما را از سرزمین‌هایتان اخراج کرده‌اند.

وی افزود: شاخص‌ترین پیام حماسه نهم دی برای ولایت‌فقیه است. مردم نشان دادند که با ولایت هستند و همچون ۷۲ نفر یاران باوفای حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا، حتی اگر شمشیرها آن‌ها را فرا بگیرد، بازهم دست از حق و حقیقت نمی‌کشند. ملت ایران ثابت کرد که اهل پیمان‌شکنی نیست و سرشت کوفیان در ایران تکرار نمی‌شود.

حاجی‌صادقی بیان کرد:فرهنگ این ملت این است که در برابر تجاوز و هجمه دشمن بایستد و حتی اگر سر هم بدهند، دست از دین خود برندارد. این موضوع یکی از شاخصه‌های محوری حماسه نهم دی‌ماه در سال ۱۳۸۸ بود که توطئه ۱۰ ساله دشمن را که بیش از ۲۰۰ روز در خیابان‌های پایتخت و برخی شهرها در جریان بود، با یک تجمع یک‌روزه درهم شکست ودشمن هرچه داشت، ریز و درشت را به میدان آورد و یک جنگ احزاب به راه انداخته بود، اما حماسه پرشور نهم دی نه‌تنها این فتنه را خنثی کرد بلکه منجر به تضمین آینده انقلاب شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: بصیرت مردم با شناخت دشمن متجلی می‌شود و حتی برای دشمنی که چهره خود را پنهان کند و چراغ خاموش بیاید، بازهم این مردم بصیر ما هستند که با نور ولایت این چهره پلید را شناسایی می‌کنند، زیرا هرچه باشد، این ملت دیگر می‌داند که دشمنش از جبهه‌های مختلف هجمه وارد می‌کند و اگر یک‌بار در عرصه سیاسی شکست خورد و یک‌بار در عرصه نظامی ذلیل شد، این بار به سراغ اقتصاد و فرهنگ می‌رود.

حاجی‌صادقی تصریح کرد:مردم در اغتشاشات اخیر به چشم دیدند که حتی اگر جمعی از پسران و دختران ما هم فریب بخورند، بازهم فریاد اصلی ما بر سر فتنه‌گر بزرگ، آمریکای جنایتکار است. قضاوت‌هایی که گاهی اوقات در رسانه‌های معاند صورت می‌گیرد، همه از سر بی‌تقوایی و بی‌بصیرتی است؛ همان‌طور که در عاشورا نه‌تنها بعضی نتوانستند با حضرت همراهی کنند بلکه حتی خیرخواهانه نزد امام رفتند و ایشان را از عزیمت به کوفه بازداشتند درحالی‌که نمی‌دانستند نهضت حسینی قرار است احیاکننده اسلام و خط پایانی بر بدعت امویان باشد.

وی افزود: مسئله غیرت دینی موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. مردم در سال ۱۳۸۸ بیش از ۲۰۰ روز تحمل کردند، اما خونشان زمانی به جوش آمد که دیدند پرچم امام حسین (ع) به آتش کشیده شد و به خیمه حضرت سیدالشهدا (ع) جسارت شد. این غیرت دینی بسیار ارزشمند است و دشمن بداند که سرانجام همین غیرت دینی است که کمر او را خواهد شکست. امروز هم وضع به همان منوال است و دشمن بداند که اگر امروز مردم ما تحمل می‌کنند و در برابر جسارت به مقدسات صبر می‌کنند، به یاد داشته باشند که روزی این صبر انقلابی به سر می‌آید و در آن روز دوباره بساط آنان از این کشور جمع خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها چطور می‌توانند دنیا را تأمین کنند و ادعای کدخدایی داشته باشند درحالی‌که ملت‌های خودشان در گرفتاری‌های عظیم گرفتار هستند؟ توصیه می‌کنیم که آقایی بر دنیا را کنار بگذارید و قبل از هر چیز به فکر جمع‌کردن هیزم باشید تا دیگر از سرما به خود نلرزید. آمریکایی‌ها مگر در خواب ببینند که روزی بر چنین ملت غیرتمندی مسلط شود. نه‌تنها این اتفاق نمی‌افتد بلکه این مردم ما هستند که آن‌ها را در هر جای عالم تعقیب می‌کنند و از عراق تحت سلطه بعثی‌ها گرفته تا سرزمین‌های اشغالی را آزاد خواهند کرد.

حاجی‌صادقی خاطرنشان‌کرد: بر همه جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی درود می‌فرستیم که در استمرار حرکت پدرانشان، ایستاده در میدان ایثار و اخلاص هستند. درود بر همه شما که به امام و حاج قاسم وفادار هستید، اما نباید از یاد برد که دشمن متمرکز بر تأثیرگذاری بر نوجوان و جوان ما شده و به این باور رسیده که نمی‌توان به اسلام ضربه زد مگر به دست مسلمانان. در این شرایط، اما ملت ایران هم پیام روشنی برای آمریکای جنایتکار، رژیم کودک کش صهیونیستی و آل‌سعود دارد تا به‌روشنی بدانند که ما برای شکست و ذلت آن‌ها ایستاده‌ایم و در راه آماده‌کردن جهان برای ظهور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهارکرد: ملت ایران پس از ۴۳ سال ایستادگی و مقاومت، نهضت اسلامی خود را به مرحله‌ای رسانده که اکنون صیانت از آن برعهده مسئولان است. مردم از مسئولان مطالبه دارند که اولاً نسبت به ولایت وفادار و سرباز مخلص باشند، دوماً در راه‌حل مشکلات مردم روز و شب نشناسند و سوماً در برابر توطئه دشمنان از پای ننشینند تا درنهایت، کشور مسیر پیشرفت به سمت قله‌های تمدن نوین اسلامی را با سرعت بیشتری بپیماید.

به گزارش تسنیم، مردم انقلابی مشهد، پیش از آغاز مراسم نماز جمعه امروز مشهد به منظور میثاق با ولایت در میعادگاه نماز جمعه گرد هم آمدند و شعارهای استکبار ستیزانه سردادند و با امام و رهبری تجدید میثاق کردند و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را که طی عملیات تروریستی آمریکا در عراق به شهادت رسیده بودند را گرامی داشتند.

در این مراسم ، مردم ولایی پذیر مشهد با سردادن شعارهای خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ماست خشم خود را از اختلاف افکنان میان مردم و حکومت اعلام کردند.

کد خبر 731359

منبع: تسنیم

444431