همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در شهرری

بانوان فاطمی همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در شهرری اجتماع کردند.
تصویر اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در شهرری

به گزارش سایت خبری پرسون، در راستای تبیین حماسه و نقش حضرت زهرا (س) و بانوان فاطمی و الگو پذیری زنان ایران اسلامی، صبح سه شنبه اجتماع بزرگ بانوان فاطمی برگزار شد.

بانوان فاطمی در این مراسم از میدان شهرری تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پیاده روی کردند و ضمن عزاداری برای شهادت بی بی دوعالم، با سردادن شعارهایی در رابطه با حفظ حجاب، خواستار اجرای قانون حجاب در جامعه شدند.

در این اجتماع تابلوهایی با مضامین «یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «ما وارث چادر فاطمه زهراییم»، «با حجاب خود از حریم ولایت دفاع می‌کنیم»، «حفظ چادر حفظ دین و مذهب است» در دستان حاضران دیده می‌شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع با قرائت بیانیه‌ای، بیعت خود با شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند.

یکی از بانوان جوان شرکت کننده در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان حجاب و حیا به عنوان ویژگی‌های بارز و برجسته حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این بانوی بزرگوار تربیت یافته مکتب پیامبر اکرم (ص) بود، که الگوی جامعی را در برابر بانوان فاطمی جامعه ما قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم، تا از حجاب فاطمی و حیا زهرایی در کشور دفاع کنیم، چرا که خون شهدای بسیاری در طول تاریخ برای این مهم بر زمین ریخته شده است، تا زن مسلمان الگویی برای زنان جهان باشد.

منبع:خبر گزاری مهر

444041