مدیر عامل شرکت گاز استان فارس

رونمایی از پویش هدیه

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ بهینه مصرف گاز طبیعی طرح پویش هدیه در استان فارس اجرا شد.
تصویر رونمایی از پویش هدیه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: در راستای مصرف بهینه مصرف گاز طبیعی، از پویش هدیه انرژی رونمایی شد.

علی اکبر میدان‌شاهی پیش از ظهر امروز در حاشیه رونمایی از پویش هدیه انرژی اظهار داشت: مخاطبان این پویش شهروندانی که گاز را برای مصارف خانگی در استان فارس استفاده می کنند و نیز دانش‌آموزان ابتدایی به عنوان مصرف کنندگان آینده از دیگر اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اینکه توجه صحیح به آموزش، آگاه سازی و ترغیب فرهنگ سازی مصرف صحیح از گاز خانگی و نیز فعالیت آموزشی و پژوهشی در راستای تغییر رفتار مصرف آیندگان از گاز طبیعی از دیگر خدمات شرکت گاز استان فارس است.

مدیر عامل شرکت گاز فارس تصریح کرد: افزایش تولید گاز مقرون به صرفه است و در بخش بالا دستی نمی توان بیشتر از ذخائر استفاده شود چرا که متعلق به نسل آینده است.

میدان‌شاهی بیان داشت: میزان مصرف گاز در دنیا 2.2 درصد و در کشور 3.2 درصد رشد داشته که این میزان غیر قابل توجیه است و باید به اندازه مصرف استفاده شود.

مدیر عامل شرکت گاز فارس بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف گاز بسیاری از صنعت کشور تعطیل تا کمک به مصرف گاز خانگی شود.

میدان‌شاهی اضافه کرد: رضایت خاطر مشارکت کنندگان در کمک به جامعه، حفظ محیط زیست، دریافت پاداش همراهی، همدلی و مشارکت در پویش هدیه انرژی، بهره‌وری هدفمند به پاس کاهش مصرف گاز طببعی نسبت به سال گذشته از دیگر مزایای حاصل از اجرای پویش، برای مشارکت کنتدگان است.

وی ابراز داشت: پویش هدیه انرژی بر اساس رویکرد علمی با عنوان اثر پروانه طراحی شده و نیز تغییری کوچک در یک سیستم آشوبناک چون جو سیاره زمین می‌تواند باعث تغییرات شدید شود از جمله ایده اصلی پویش هدیه انرژی است.

مدیر عامل شرکت گاز فارس در مورد شیوه اجرای پویش گفت: این پویش در قالب یک مجموعه فرهنگی شامل مسابقه فرهنگی و هنری، مشارکت و تعامل شهروندان و دانش آموزان ابتدایی و نیز فعالیت‌های آموزشی و سرگرمی تعریف شده در پویش است.

میدان‌شاهی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با ورود به وب سایت pooyesh. nigc_ fars. ir به پویش هدیه انرژی به پیوندند، و به ازای انجام صحیح هر فعالیت به بالاترین امتیاز جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌شود.

443725

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

آیناز |
چهارشنبه 10 اسفند 140113:14
ما باید لباس گرم بپوشیم و بخاری راکم تر کنیم تا همه ی مردم گاز داشته باشند