انواع پابند نقره

پابند نقره یا به عبارتی دیگر خلخال، یکی دیگر از زیورآلات محبوب در میان بانوان به خصوص خانم ‌های جوان و دختران است. به عبارتی دیگر پابند نقره  نوعی از اکسسوری زنانه است که به دور مچ‌پا برای زینت دادن به پاها بسته می‌شود اما آیا میدانید معنی بستن پابند چیست؟
تصویر انواع پابند نقره

به گزارش سایت خبری پرسون، استفاده از پابند نقره تنها مختص زمان کنونی نیست و از هزاران سال پیش در میان زنان کشورهای مختلف جهان کاربرد داشته است. این زیورآلات از فلزاتی مانند طلا، مس، استیل، نقره، تیتانیوم ساخته می‌شود.

بر اساس تحقیقات باستان شناسان اولین نمونه‌های خلخال در زمان تخلیه آرامگاه سومری‌ها پیدا شد. این گروه که به گهواره تمدن جهان شهرت یافته‌اند تقریبا 4500 سال پیش در منطقه بین النهرین سکونت داشتند. کاوش‌های صورت گرفته در این منطقه به کشف زیورآلاتی مانند پابند رسید که از سنگ‌هایی گران قیمت ساخته شده بودند.

انواع پابند نقره:

سایت کافه نسیلور این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید انواع مدلهای پابند نقره را یکجا ببینید و به انتخاب خود یک پابند نقره از فروشگاه کافهسیلور تهیه نمایید.

پابند نقره عروس: همانطور که از اسمش پیداست، مناسب عروس می باشد و از زیبایی بسیاری برخوردار است.

پابند نقره انگشتی: این نوع پابند نقره برای کسانی که علاقه خاصی به سنگ های قیمتی دارند، بسیار مناسب است. به کارگیری سنگ های زینتی باعث می شود تا پابند جلوه زیباتری به خود بگیرد.

پابند نقره گیپوری: این نوع پابند نقره ظاهری توری مانند دارد. این مدل برای افرادی که دارای پاهای چاق هستند، مناسب نیست. کسانی که پاهای باریک تری دارند باید از این مدل استفاده کنند.

پابند زنجیری: همانطور که از اسمش پیداست شبیه به زنجیر است و به هنگام استفاده باید به دور پا پیچیده شود. پابند زنجیری یکی ازانواع پرطرفدار پابند نقره است.

پابند النگویی: این پابند به خاطر وزن بالایی که دارد، از محبوبیت کمتری برخوردار است. یکی دیگر از معایب آن عدم انعطاف پذیری مناسب است که موجب می شود تا استفاده از آن کمی آزاردهنده باشد.

در انتخاب پابند نقره به چه مواردی باید دقت کرد؟

راحتی در هنگام استفاده از پابند مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه داشت. به همین منظور می بایست تا در هنگام خرید به میزان انعطاف آن توجه کرد. پابندهای انعطاف پذیرتر راحت تر بوده و برای مدت طولانی تری قابل استفاده هستند.

پابند نقره با وجود تمام خواصی که برای بدن بانوان دارد، در صورتی که خشک و غیرمنعطف باشد برایشان آزار دهنده خواهد بود. زیبایی تنها یکی از فاکتورهای مؤثر برای انتخاب پابند است و باید موارد دیگری را هم در نظر گرفت.

قیمت انواع پابند نقره با یکدیگر متفاوت است و بر اساس وزن و قیمت نقره در سایت کافه سیلور و به عیار آنها بستگی دارد اکثر پابند های نقره دارای عیار ۹۲۵ هستند، پابندهای انگشتی به دلیل اینکه از سنگ های قیمتی برای آن ها استفاده می شود، گران قیمت هستند. به هنگام خرید باید حتماً یکبار پابند را به پایتان ببندید تا مطمئن شوید که مناسب پای شما است.

هر چقدر که پابند زیباتر باشد باعث می شود تا پای شما زیباتر به نظر برسد بنابراین زیبایی یک فاکتور مهم به هنگام خرید به حساب می آید. قفل پابند به هیچ وجه نباید شل باشد زیرا به راحتی باز خواهد شد.

انواع محصولات نقره را در فروشگاه نقره کافه نقره مشاهده فرمایید.

پابند نقره

پابند نقره چه خواص و مزایایی دارد؟

فلزات مختلف خواص متعددی دارند اما در این بین فلز نقره خاصیت زیادی برای بدن انسان دارد و می تواند دردهای زیادی را درمان کند. مشکلاتی مثل خار پاشنه، ورم و. از مواردی هستند که در صورت استفاده از این پابند بهبود پیدا خواهند کرد.

یون هایی که در نقره وجود دارند، برای بسیاری از بیماری های خاص زنان مفید هستند. در صورتی که از نقره استفاده کنید، دیگر دچار این گونه بیماری ها نخواهید شد.

پابند نقره همچنین می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که مشکلات جنسی دارند. این پابند به عنوان یک محرک قوی عمل خواهد کرد و همچنین بدن را در مقابل جذب باکتری مقاوم خواهد کرد. یکی از دیگر فواید آن در هنگام بیماری، کاهش دمای بدن است. این خواص باعث شده است تا نقره در بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار باشد و البته قیمت نسبتاً بالایی داشته باشد.

چگونه باید از پابند نقره استفاده کرد؟

پابند در صورتی که مناسب نباشد، آزاردهنده خواهد بود بنابراین در انتخاب آن باید بسیار دقت کنید. برای اینکه جلوه زیباتری از پابند زنجیری به دست آورید، بهتر است آن را به دور پا بپیچید و کمی از مچ پا آویزان کنید.

برای اینکه پابند مشخص شود، باید به همراه شلوارک و دامن کوتاه استفاده کنید. پابند وسیله ای نیست که در هر زمان و مکانی بخواهید از آن استفاده کنید مثلاً زمانی که قصد رفتن به خرید را دارید، بستن پابند جلوه مناسبی نزد دیگران ندارد.

بهتر است از پابند در منزل و یا در مهمانی ها استفاده کنید. پابند نقره به دلیل ظرافت خاصی که دارد نباید برای مدت طولانی استفاده شود.

بعد از تمام شدن مهمانی بلافاصله پابند خود را در جای مناسبی قرار دهید. پابند نقره نسبت به انواع فلزی دیگر دارای خواص درمانی زیادی است بنابراین بهتر است به خوبی از آن مراقبت کنید. در هنگام باز و بسته کردن پابند باید مراقب باشید تا صدمه ای به آن وارد نشود زیرا از ظرافت خاصی برخوردار هستند.

نحوه تمیز کردن پابند نقره

پابند باید بعد از مدتی شسته شود و برای شستن آن باید از موادی مثل خمیردندان یا سرکه استفاده کرد. برای شستشوی نقره باید آن را برای مدتی درون سرکه و یا ترکیب آب و پودر لباس شویی قرار داده و بعد از مدتی آن را آبکشی کنید.

در صورتی که از خمیر دندان برای تمیز کردن استفاده می کنید باید مقداری از آن را بر روی نقره مالیده و بعد از مدتی بشورید. شستشوی پابند نقره باید با دقت بیشتری انجام شود زیرا از ظرافت بیشتری برخوردار است.

شما می توانید برای مشاهده آخرین مدل های پابند نقره به وبسایت کافه نقره cofesilver.com مراجعه فرمایید.

442858