علت جدایی کیتی هولمز و بابی ووتن چیست؟

کیتی هولمز ۴۳ ساله و بابی ووتن سوم (Bobby Wooten III) 33 ساله که از طریق دوستان مشترکشان به یکدیگر معرفی شدند پس از تنها ۸ ماه رابطه عاشقانه از هم جدا شدند.
تصویر علت جدایی کیتی هولمز و بابی ووتن چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، آن دو شباهت های زیادی به هم داشتند، هر دو از غرب میانه آمریکا آمده و در برادوی اجرا داشتند. کیتی اولین بازی خود را در برادوی در سال ۲۰۰۸ در تئاتر «همه پسران من» اثر آرتور میلر انجام داد و در سال ۲۰۱۲ در «حساب‌های مرده» بازی کرد. رابطه این زوج برای اولین بار زمانی که در آوریل گذشته در شهر نیویورک با هم دیده شدند، آشکار شد.

این اولین رابطه عاشقانه علنی هولمز از زمان جدایی از سرآشپز امیلیو ویتولو جونیور در می ۲۰۲۱ است. هولمز بازیگر و ووتن ، در طول رابطه کوتاه مدت خود ظاهراً جدایی ناپذیر بودند و اولین حضور خود را در فرش قرمز ماه می گذشته انجام دادند. پس از آن نیز، آنها در مراسم «توپ نقره ای» (The Silver Ball)، جشن ۲۵امین سالگرد تاسیس The Moth با هم دیده شدند.

آنها در کل، هشت ماه با هم بودند و در طول این مدت از نمایش علاقه و کشش خود به یکدیگر در انظار عمومی، دوری نکردند. در طول تابستان، این زوج به همپتونز سفر کردند و همراه خانواده بابی در مراسم ازدواج یکی از دوستان او شرکت کردند. منبعی در مورد این رویداد در آن زمان گفت: «کیتی با خانواده بابی که واقعاً او را دوست داشتند وقت گذراند.» این شخص اضافه کرد که کیتی، بسیار بی ادعا و با همه مهربان بود.

کیتی هولمز در سال ۲۰۰۶ با تام کروز ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند. آنها با هم یک دختر ۱۶ ساله به نام سوری دارند. کیتی هولمز و جیمی فاکس برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ رابطه عاشقانه خود را شروع کردند و در سال ۲۰۱۹ از یکدیگر جدا شدند. کیتی پیش از رابطه با بابی ووتن سوم، با امیلیو ویتولو جونیور، سرآشپز معروف نیویورک در ارتباط بود.

442855