به گزارش سایت خبری پرسون، گزارشهای جدید افشا شده از توییتر نشان میدهد که FBI در سال 2020 این شرکت را به خاطر فعالیت تبلیغاتی کشورهای دیگر تحت فشار قرار داده است.
در فایلهای افشا شده نشان داده شده که ماموران FBI سوالات کتبی متعددی درباره نحوه مواجهه توییتر با تبلیغات کشورهایی مانند روسیه پرسیده شده و برای مثال از توییتر خواسته شده که پاسخ دهد برای شناسایی حسابهای غیررسمی تبلیغاتی کشورهای دیگر چه کاری انجام داده است و یا این که دقیقا چه معیارهایی برای سنجش میزان فعالیت تبلیغاتی کشورهای دیگر دارد؟