۲۶۱ سمن فعال در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۲۶۱ سمن در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری، محیط زیست و گردشگری در این استان فعالیت می‌کنند.
تصویر ۲۶۱ سمن فعال  در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری پرسون،ادهم کرد زابلی روز دوشنبه اظهارداشت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در سیستان و بلوچستان فعال بود که هم‌اینک شاهد پیشرفت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمندسازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع سمن‌های فعال استان در حوزه جوانان ۵۴ سمن آن دارای شناسنامه ملی از این اداره‌کل هستند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان اظهارداشت: به منظور افزایش میل جوانان به ازدواج و داشتن ازدواج‌های پایدار در استان تاکنون ۳۹۴ کارگاه برای فعالان این حوزه برگزار شد.

کُرد تاکید کرد: در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مهمترین مشکلات جوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و دستگاه‌های متولی امور جوانان به ارائه راهکارهای خود می‌پردازند تا با هماهنگی با ادارات و نهادها در سطح استان، از امکانات دولتی به منظور پیشبرد اهداف جوانان استفاده بهینه را داشته باشیم.

وی افزود: حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته‌ایم و در بحث کمیت حضور جوانان در فعالیت‌های اجتماعی نیز موفقیت‌های مناسبی داشته‌ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان نیز است

منبع:ایرنا

442670