شرایط ثبت‌نام منتقدان فیلم برای حضور در جشنواره فجر

شرایط ثبت‌نام منتقدان فیلم برای حضور در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام شد و از امروز دوشنبه ۲٨ آذر اصحاب رسانه، منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی می‌توانند برای این رویداد ثبت‌نام کنند.
تصویر شرایط ثبت‌نام منتقدان فیلم برای حضور در جشنواره فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، در پی انتشار خبر شرایط ثبت‌نام «اصحاب رسانه» در این دوره جشنواره، شرایط حضور «منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی» با ارائه نمونه اثر نیز اعلام شد.

منتقدان فعال در رسانه‌های دیدار ه نمونه یادداشت، تحلیل یا نقد مرتبط با فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره چهلم فیلم فجر که تا قبل از آذر ماه 1401 به نام متقاضی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده باشد، ضروریست. ه نمونه یادداشت، تحلیل یا نقد مرتبط با فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره چهلم فیلم فجر که تا قبل از آذر ماه 1401 به نام متقاضی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده باشد،

ضروریستی و شنیداری هم می‌توانند لینک اینترنتی سه برنامه خود را ارسال نمایند. میزان حضور در سالن رسانه‌های دوره قبلی جشنواره فیلم فجر، یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از امروز دوشنبه 2٨ آذرماه 1401 تا ساعت 24 روز یکشنبه 4 دی‌ماه 1401 با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند. این زمان یک هفته‌ای غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال ‌شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع: تسنیم

442666