ارتش همواره در خط مقدم ارتقای امنیت و آرامش مردم بوده است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و ایجاد بازدارندگی در دفاع از کشور و ارتقا امنیت و آرامش در راه پیشرفت کشور، همواره در خط مقدم بوده است.
تصویر ارتش همواره در خط مقدم ارتقای امنیت و آرامش مردم بوده است

به گزارش سایت خبری پرسون، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(دوشنبه 28 آذر) در مراسم افتتاح منازل مسکونی ارتش در تهران و سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت: در مکتب اسلامی مجاهدان میهن اسلامی دژ مستحکم امنیت و آرامش مردم هستند و ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و ایجاد بازدارندگی در دفاع از کشور و ارتقا امنیت و آرامش در راه پیشرفت کشور، همواره در خط مقدم بوده است و از این جهت خداوند بزرگ را شاکریم که ملت ایران دارای چنین نیرویهای مسلح مقتدری است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار توسعه تجهیزات و پیشبرد طرح‌های عملیاتی و نشان دادن آمادگی و اقتدار به معیشت کارکنان هم توجه اساسی داشته است. همگامی که یک‌رزمنده با گذشتن از آسایش خود به مرزها می رود بر عهده فرماندهان است که معیشت و مسکن او را مورد توجه قرار دهند که به شکر خدا در نیروی زمینی ارتش در این زمینه کار بخوبی در حال پیشرفت است.

سردار باقری ادامه داد: مسئله مسکن به عنوان یکی‌از اساسی ترین بحث‌های معیشت موضوع فوق العاده مهمی است در زمینه مسکن سازمانی و شخصی گام های مهمی در ارتش برداشته شده و موضوع در مسیر درست خود قرار گرفته است. مهم این است که ارتش منتظر بودجه های دولتی نشده است و با مولد کردن سرمایه های اساسی که در خدمت داشته این مهم را انجام داده است. ساخت منازل مسکونی، پادگان ها و بیمارستان ها با کیفیت مناسب از جمله اقدامات مهمی است که انجام شده است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این امر فرمانده کل قوا است که نیروهای مسلح باید در مقاطع میانی خدمت دارای منزل شخصی بشوند و بدون دغدغه زندگی آرامی داشته باشند، در ارتش مورد توجه قرار گرفته و در قالب پروژه های کوثر در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: با وجود چنین منازلی و کمک به رفع سایر مشکلات معیشتی موجب آرامش خاطر و بدون دغدغه دست به ماشه بودن را به ارمغان می آورد که نقش اساسی در ارتقا امنیت کشور ایفا می کند.

442664