تصادف مرگبار خودروی اورژانس حین ماموریت

سخنگو سازمان اورژانس استان اصفهان گفت: یکی از پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حین خدمت در نزدیکی نایین بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
تصویر تصادف مرگبار خودروی اورژانس حین ماموریت

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس عابدی در ارتباط با درگذشت یکی از پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان اظهار داشت: در حدود ساعت 8:15 دقیقه صبح امروز تماسی برای گزارش یک تصادف با 6 مصدوم در محور بین انارک و چوپانان گرفته شد.

وی افزود: دو واحد امدادی از انارک و چوپانان به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان به آمبولانس منتقل شدند.

سخنگو سازمان اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: یکی از آمبولانس‌ها که متعلق به انارک بوده است در نزدیکی نایین از قسمت راننده به پشت یک تریلر برخورد می‌کند و راننده دچار آسیب شدید می‌شود.

وی ادامه داد: طی این حادثه راننده دچار خونریزی داخلی شدید شده و به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل می‌شود اما تلاش پزشکان در اتاق عمل بی‌نتیجه بوده و این فرد با نام سعید عظیمی در اثر ایست قلبی تنفسی درگذشت.

عابدی در ارتباط با وضعیت سایر افراد حاضر در آمبولانس بیان کرد: به علت نحوه برخورد با تریلر، سایر همکاران آسیبی ندیده و فقط راننده آمبولانس دچار صدمات می‌شود.

442570