انتقاد سرمربی آلومینیوم از تعطیلی زودهنگام لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به انتقاد از تعطیلی زودهنگام لیگ برتر پرداخت و گفت: به دلایل واهی لیگ را زودتر تعطیل کردیم که بازیکنان در اردوی تیم ملی باشند اما در همه جا بازیکنان تا آخرین لحظه در باشگاه‌ها بازی کردند.

تصویر انتقاد سرمربی آلومینیوم از تعطیلی زودهنگام لیگ برتر

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن، اظهارکرد: عذرخواهی می‌کنم. دوست ندارم به کسی بی‌احترامی کنم ولی ما به دلایل واهی بازی‌های لیگ را تعطیل کردیم که تیم ملی‌مان بیشتر در اردو باشد. شاید اگر بازیکنانی که از لیگ ایران به جام جهانی می‌رفتند در کورس رقابت‌های لیگ می‌ماندند می‌توانستند با شرایط و آمادگی بیشتر به جام جهانی بروند. تمام تیم‌های بزرگ دنیا تا روز آخر بازیکنانشان در تیم‌های باشگاهی بازی کردند و بعد از آن به تیم ملی ملحق‌ شدند و این مریوط به نبود برنامه‌ریزی در فدراسیون است. شاید می‌توانستیم مسابقات را تا نیم‌فصل برگزار کنیم ولی عملاً و با توجه به شرایط به یک تعطیلات اجباری رفتیم. خیلی سخت است که در دو ماه بتوانیم تیم‌مان را در همان شرایط قبلی نگه داریم. سعی می‌کنیم از اصفهان با امتیاز برگردیم.

او ادامه داد: خیلی خوشحالیم بعد از یک وقفه بسیار طولانی لیگ‌برتر دوباره داغ می‌شود. قبل از تعطیلات، ما و ذوب‌آهن بازی‌های آخرمان را با نتایج خوبی پشت سر بگذاریم. تیم ما در چند هفته آخر به آن روند صعودی رسیده بود. همچنین به آن شخصیتی که واقعاً برازنده بازیکنان تیم ماست رسیده و توانسته بودیم شرایط خوبی را در جدول رقم بزنیم.

او درباره تیم ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن یک تیم دونده و جنگنده و با کادر فنی خیلی خوب و بازیکنانی جوان است. در مدت ۵۸ روزی که لیگ تعطیل بود هر کدام از تیم‌ها شرایط خودشان را پشت سر گذاشتند و ما هم سعی کردیم بعد از یک وقفه دو هفته‌ای تمریناتمان راشروع کنیم و بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کردیم. یک تشکر هم از مسئولان ایرالکو، هیات مدیره کارخانه و باشگاه و مدیرعامل دارم که شرایط خوبی فراهم کردند و توانستیم با هزینه خیلی کمتر از ایران در ترکیه اردو برپا کنیم. سعی کردیم به نحو احسن از این اردو استفاده کنیم. در حال حاضر همه بازیکنان خوب و سرحال هستند و لحظه‌شماری می‌کنیم که بازی‌های لیگ شروع شود تا دوباره به روند قبل از تعطیلاتمان برگردیم.

سرمربی آلومینیوم در واکنش به مشکلات تیمش در گلزنی گفت: همه تیم‌ها دنبال نتیجه خوب هستند. تیم‌ها سعی می‌کنند ساختار دفاعی خود را طوری انتخاب کنند که تیمشان در وهله اول گل نخورد و حداقل امتیاز را بگیرد و بعد از آن به گل برسد. اگر بازی‌های لیگ راببینید این تنها مشکل ما نیست و مشکل فوتبال ایران هست که در دو، سه سال گذشته ما هیچ بازیکن ایرانی را در جدول گلزنان نمی‌بینیم و همیشه نفرات اول و دوم این لیست، بازیکنان خارجی هستند که در فوتبال ما بازی می‌کنند.

رحمتی در پایان از صحبت درباره نتایج تیم ملی ایران با کی‌روش اجتناب کرد و گفت: من فقط درباره تیم خودمان در بازی فردا صحبت می‌کنم.

442562