خاص ترین شعبه‌ی بانک کارآفرین افتتاح شد

همزمان با بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، ساختمان جدید شعبه آقا بزرگی با نمایی خاص، امروز با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک بطور رسمی افتتاح شد.
تصویر خاص ترین شعبه‌ی بانک کارآفرین افتتاح شد

به گزارش سایت خبری پرسون، جدیدترین شعبه بانک با نمایی متفاوت و بعنوان یکی از خاص ترین شعبه های بانک کارآفرین در خیابان آقابزرگی شهر تهران آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاح این شعبه که با حضور احمد بهاروندی مدیرعامل، سهراب صادقی معاون امور بانکی، شاهرخی مدیرعامل شرکت ابنیه گستر کارآفرین و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد؛ مدیرعامل بانک با تاکید بر پتانسیل های موجود در این شعبه، ابراز امیدواری کرد: طی زمان کوتاهی شاهد موفقیت های بیشتر توسط همکاران شعبه آقابزرگی باشیم و از فرصت ایجاد شده توسط فضای جدید شعبه در این منطقه از شهر تهران به خوبی استفاده کنیم.

همچنین سهراب صادقی در این مراسم با تاکید بر جایگاه ویژه شعبه آقابزرگی تصریح کرد: این شعبه از ابتدای سال تا کنون توانسته با بهره مندی از ظرفیت های مناسب منطقه، در اغلب شاخص های ارزیابی جزء رتبه های برتر قرار گیرد و امیدوارم با ادامه این روند بتواند همچنان در بین شعب برتر بانک به فعالیت خود ادامه دهد.
لازم به ذکر است بانک کارآفرین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و رویکرد خدمات کاربر پسند؛ تجهیز و نوسازی شعب جدید خود را در دستور کار قرار داده است. پیش از این شعبه ناهید و شعبه تابان و امروز شعبه آقابزرگی در همین راستا و با رویکرد ارائه خدمات نوین، افتتاح شدند.
شعبه آقابزرگی در ساختمان جدید خود با نمای متفاوت و با الهام از یک گاوصندوق نفوذ ناپذیر، با سبک طراحی متفاوت از شعب معمول بانک ها طراحی و ساخته شده است.

442455