پیش بینی بورس فردا 27 آذر 1401

شاخص بورس تهران در جریان معاملات امروز خود 2 هزار و 840 واحدی منفی شد تا با رسیدن به محدوده 61 درصدی فیبوناچی موج قبلی از منظر تکنیکالی خودی نشان داده باشد که این موضوع کمی از سرعت رشد شاخص را گرفت.
تصویر پیش بینی بورس فردا 27 آذر 1401

به گزارش سایت خبری پرسون، ارزش معاملات روز جاری بازار سرمایه تهران به رقم 7 هزار میلیارد تومان رسید. که سهم معاملات خرد بازار بورس از این مبلغ حوالی 4 هزار و 388 میلیارد تومان بود. رقمی که به نسبت چند روز گذشته بازار عدد کمتری است. بورس تهران در هفته پیش برای روز های سه شنبه و چهارشنبه ارقام بالاتری را برای معاملات خرد خود ثبت کرده است.

بازار در نیمه دوم معاملات امروز کمی جان گرفت و از سرعت کاهشی بودنش کاسته شد. همانطور که در نیمه دوم معاملات چهارشنبه شاهد عرضه سنگین بودیم، روز شنبه بازار توان مثبت شدن نداشت. البته افت کمی کرد و با اغماض می‌توان گفت در محدوده صفر تابلویی ایستاده بود.

از همین رو اهالی بازار با توجه به توقف نزول در نیمه دوم معاملات روز جاری این انتظار را دارند که بازار هم به طور سنتی برای شروع معاملات فردا روند مثبتی داشته باشد تا به قول اهالی تکنیکالیست با ورود خریداران مقاومت قیمتی ایجاد شده در محدوده 61 درصدی فیبوناچی ایجاد شده موج قبلی را رو به بالا بشکند و اعداد و ارقام بالاتری برای شاخص ثبت شود.

نمادهای فولاد ، فملی و شپنا که در روزهای پیش بازار را مثبت نگه داشته بودند برای امروز به عنوان تأثیرگذاران منفی عمل کردند.

442385