رونق معاملات بورس در هفته صعود شاخص‌ها

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 664 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 515 میلیاردی هفته پیشین، رشد 32 درصدی داشته است.
تصویر رونق معاملات بورس در هفته صعود شاخص‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام به سطوح بالاتری رسید و میانگین روزانه آن بیشتر از هفته پیشین بود. رشد معاملات خرد با رشد شاخص کل و توقف روند خروج پول حقیقی از بازار همزمان بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم 3 هزار و 966 میلیارد تومان رسید. روز یکشنبه 3 هزار و 703 میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم 4 هزار و 590 میلیارد تومان بالغ شد. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به 6 هزار و 242 میلیارد تومان رسید. در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به 4 هزار و 820 میلیارد تومان رسید.
میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر 4 هزار و 664 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 3 هزار و 515 میلیاردی هفته پیشین، رشد 32 درصدی داشته است. بدین ترتیب شاهد رونق نسبی معاملات سهام بودیم.
در هفته اخیر نمادهای خودرویی صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات به خگستر، خبهمن، ورنا، خودرو و خساپا اختصاص داشت.
در جدول حجم معاملات نیز، در روز شنبه خساپا پیشتاز بود اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه دی و خبهمن در صدر بودند و در دو روز پایانی هفته شستا بیشترین حجم معاملات را داشت.

442177