جان باختن مرد جوان به دلیل تبلیغات اینستاگرام کذب است؛

جزئیات مهم از جنایت هولناک در خیابان شریعتی تهران/ اصل ماجرا چه بود؟

در حالی که روزنامه همشهری در شماره روز 23 آذرماه خبری با عنوان "تبلیغات اینستاگرامی به قیمت جان مرد جوان تمام شد" منتشر کرده بود اصل ماجرا را اینجا بخوانید.
تصویر جزئیات مهم از جنایت هولناک در خیابان شریعتی تهران/ اصل ماجرا چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در روزنامه همشهری عنوان شده مقتول مدتی قبل تصمیم گرفته بود برای فروش بیشتر و افزایش مشتریانش، در اینستاگرام تبلیغ کند و به همین دلیل از بلاگری که در اینستاگرام فعالیت می‌کرد و فالوور زیادی داشت درخواست کرد تا برای تهیه کلیپ تبلیغات به مغازه‌اش برود. بلاگر که مردی جوان بود به همراه 2 نفر راهی مغازه بستنی فروشی مقتول شدند تا کلیپ تبلیغاتی تهیه کنند. مرد بستنی فروش از بلاگر خواسته تا با او عکس یادگاری بگیرد تا در پروفایلش قرار بدهد و مشتریانش بیشتر شوند اما مرد بلاگر حاضر نشد با صاحب مغازه عکس بگیرد و با وجود این مرد بستنی فروش اصرار داشت تا خواسته خودش را پیش ببرد و وقتی دید بلاگر زیربار نمی‌رود، درگیری میان آنها شکل گرفت؛ دعوای عجیبی که به‌دلیل مسئله‌ای پیش پا افتاده و جزئی آغاز شد و پایان تلخی داشت.

با پیگیری های خانواده مقتول و خبرنگار پرسون از این روزنامه، این خبر حذف شده و خبر جدید با عنوان "جنایت بلاگر مست در شمال تهران" به نقل از روزنامه خراسان منتشر شده که در این خبر نیز گفتگویی با دوست مقتول انجام شده که نه تنها توضیحات داده شده کاملا اشتباه و کذب بوده بلکه نام مقتول هم اشتباه ذکر شده است.

خبرنگار پرسون با خانواده مقتول گفتگو کرده و از اصل ماجرا با خبر شد.

ماجرا از این قرار بوده که نیمه‌شب دوشنبه ۲۱ آذر امسال، قتل مردی به بازپرس کشیک قتل تهران گزارش شد و با دستور او، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به مغازه بستنی‌فروشی در حوالی محله قلهک اعزام شدند.

مقتول جوان به نام هادی در خیابان شریعتی تهران مغازه بستنی فروشی داشته و شب ها با مجوز در کافه ای سیار در همان منطقه به فروش برگر مشغول بود. شب حادثه حوالی ساعت 2 بامداد چهار نفر برای خرید برگر به مغازه مراجعه کرده و طبق گفته شاهدان به نظر می‌رسید که هر چهار نفر حالت طبیعی نداشتند.

بعد از خرید از مغازه با مرد جوان درگیر شده و با ضربه چاقو به گردنش، او را زخمی کرده و از محل گریختند. برخورد ضربه چاقو به شاهرگ مقتول و از دست دادن خون زیاد باعث مرگ این جوان شد.

ماموران به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری خونین پرداختند. متهم و همدستان فراری‌اش با دستور بازپرس زارعی تحت تعقیب پلیس جنایی قرار گرفتند و طبق اعلام اداره آگاهی روز گذشته دو نفر از مضنونین جنایت اصلی دستگیر شدند.

442114