دستگیری دانش‌آموز 15ساله‌ای که همکلاسی‌اش را کشته بود + جزییات

دانش‌آموز 15ساله اخراجی که همکلاس سابق 14ساله اش را با ضربات چاقو از پای درآورده بود دستگیر شد.
تصویر دستگیری دانش‌آموز 15ساله‌ای که همکلاسی‌اش را کشته بود + جزییات

به گزارش سایت خبری پرسون، این جنایت چند روز پیش در یکی از خیابان‌های شهرستان بابل رخ داد و باعث مرگ دانش‌آموزی 14ساله شد. ماجرا از این قرار بود که روز حادثه و پس از تعطیلی مدرسه، دانش‌آموز 14ساله در راه رفتن به خانه بود که چشمش به همکلاسی‌ قدیمی‌اش افتاد. همکلاسی قدیمی او نوجوانی 15ساله بود که یک سال قبل‌تر و به‌دلیل بی‌انضباطی‌های متعددی که انجام داده بود از مدرسه اخراج شده بود. دانش‌آموز اخراجی با دیدن همکلاسی‌ قدیمی‌اش و بر سر اختلافی که با او داشت، دست وی را گرفت و به همراه دوستشان او را به داخل کوچه‌ای در همان حوالی کشاندند. پس از آن دانش‌آموز اخراجی چند ضربه چاقو به نوجوان 14ساله زد و با همدستانش پا به فرار گذاشت.

شاهدان حادثه با دیدن این صحنه هولناک، پلیس و اورژانس را خبر کردند دانش‌آموز نوجوان به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

به‌دنبال این حادثه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و کارآگاهان موفق شدند در کمتر از یک روز عامل جنایت را شناسایی و او را در خانه‌اش دستگیر کنند.

به‌گفته سرهنگ محمدزمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان بابل، همزمان با دستگیری متهم، 3همدست او نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: همشهری

442061