واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به حواشی جام جهانی آمریکا

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از نحوه میزبانی آمریکا در جام جهانی کشتی انتقاد کرد.
تصویر واکنش سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به حواشی جام جهانی آمریکا

به گزارش سایت خبری پرسون، پژمان درستکار پس از بازگشت تیم ملی کشتی آزاد ایران از مسابقات جام جهانی و کسب عنوان نایب قهرمانی در این رقابت‌ها اظهار داشت: «ما برای این مسابقات اهداف فنی داشتیم و صرفا دنبال نتیجه گرایی نبودیم. ترکیب تیم ما هم مشخص بود و به دنبال اهدافی بودیم که به آن برسیم و خوشخبتانه در رسیدن به اهداف مان هم موفق بودیم. میدان تدارکاتی خیلی خوبی برای اعضای تیم ملی بود.»

او ادامه داد: «اتفاقات خوبی در این مسابقات رخ داد، از جمله اینکه توانستیم باروز را شکست دهیم. خیلی‌ها منتظر این اتفاق بودند و چقدر خوب که این اتفاق در خاک آمریکا رخ داد. خدا را شکر که دل مردم شاد شد. رحمان عموزاد هم با توجه به میزان آمادگی که داشت و با توجه به شرایط بعد از مسابقات قهرمانی جهان و میزبانی آمریکایی‌ها نمایش خوبی داشت و مدال طلایی که گرفت به حق بود. کشتی او میزبانی و داوری و حریف را شکست داد و مدال طلای خود را تثبیت کرد.»

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص عدم صدور ویزا از سوی کشور میزبان عنوان کرد: «کسی که به جنگ می‌رود باید آماده همه چیز باشد. ما به میدان مسابقه رفته بودیم. ما نه دنبال تفریح بودیم و نه دنبال خوش‌گذرانی. در هر کشوری که می‌رویم به دنبال کسب پیروزی و شاد کردن دل مردم هستیم. به هر صورت اگر بخواهیم از بعد نتیجه گرایی نگاه کنیم اتفاقاتی که قبل از مسابقات رخ داد روی شرایط ملی پوشان تاثیرگذار بود. همه بلاتکلیف بودیم و در ادامه هم ویزا دیر صادر شد و به سختی به آمریکا رسیدیم. ضمن اینکه گروه دوم ما دو روز قبل از مسابقات به محل برگزاری رقابت‌ها رسید. همه این موارد دست به دست هم داد تا شرایط اینگونه پیش برود. شرایط میزبانی را هم همه دیدند.»

درستکار افزود:«در این مسابقات نتایجی ثبت شد و اتفاقاتی افتاد که همه به تیم ایران احترام گذاشتند. خیلی از کارشناسان اذعان کردند که ایران تیم خوب و آینده داری دارد. هدف نهایی ما مسابقات المپیک پاریس است و امیدوارم که بتوانیم در آنجا دل مردم را شاد کنیم.»

او درخصوص استقبال مردم از کاروان ایران، خاطرنشان کرد: «ما شرمنده مردم هستیم. اینکه آنها فرزندان خود را تنها نمی‌گذارند برای ما مایه دلگرمی‌است. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات مردم حل شود و ما وظیفه داریم هرجا که هستیم از پرچم خود دفاع کنیم. باید از ملی‌پوشان دفاع کرد نه اینکه با توهین به این بچه‌ها به دنبال اهداف شخصی باشیم.»

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گقت: «امیدوارم جوانان تلاش کنند و اراده آهنین داشته باشند تا موفق باشند. احترام به مربی و خانواده نباید فراموش شود. از همه افرادی که به استقبال تیم ملی آمده اند تشکر می‌کنم.»

منبع: خبرورزشی

441970