توصیه تولیت حرم حضرت معصومه(س) به مسئولان/از رئیسی الگوبرداری کنید

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: رئیس جمهور ما تلاش بی وقفه‌ای دارد و همه مدیران و مسئولان هم باید از رئیس جمهور الگوبرداری کنند.
تصویر توصیه تولیت حرم حضرت معصومه(س) به مسئولان/از رئیسی الگوبرداری کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم که ۱۹ آذر در سالن حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: حضرت زهرا (س) برای عمل به وظیفه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و این سیره و رفتار حضرت زهرا (س) و اهل بیت (ع) برای ما درس آموز است و باید از آن الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه وظیفه همه ما است که بار از دوش دولت و رئیس جمهور برداریم و برای دولت هزینه درست نکنیم، اظهار کرد: رئیس جمهور ما تلاش بی وقفه‌ای دارد و همه مدیران و مسئولان هم باید از رئیس جمهور الگوبرداری کنند و عافیت طلبی را کنار بگذارند تا کارها خوب پیش برود.

وی با بیان اینکه اساس نگاه مسئولان باید خدمت به مردم باشد، گفت: شهر مقدس قم ویژگی‌هایی دارد که سایر شهرها ندارند، این شهر حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و مدیریت حوزه‌های علمیه را در خود جای داده و خاستگاه انقلاب است بنابراین خدمت به مردم این شهر مقدس باید با نگاه به فرهنگ این شهر خاص باشد.

وی با تأکید بر اینکه قم باید صادر کننده پوشاک اسلامی به سایر نقاط کشور و حتی جهان اسلام باشد، افزود: سوغات قم اگر در خوردنی‌ها سوهان و در امور معنوی زیارت حرم بانوی کرامت و حضور در مسجد مقدس جمکران است در صنایع هم باید چیزی باشد که متناسب این شهر باشد و اقداماتی در این راستا در حال انجام است.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه همه کارهای ما باید پیوست فرهنگی داشته باشد، اضافه کرد: اگر می‌خواهید ریل عوض کنید باید ابعاد اجتماعی آن هم در نظر گرفته شود و مردم توجیه شوند تا کارها سالم و ریشه ای انجام شود و تداوم داشته باشد.

441475