جزییات خودکشی یک دانشجو در دانشگاه علامه

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به «شایعات و ابهامات» درباره خودکشی یک دانشجو واکنش نشان داد.
تصویر جزییات خودکشی یک دانشجو در دانشگاه علامه

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده درباه خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد: دانشجوی متوفی این دانشگاه به هیچ وجه فرد سیاسی نبوده و از امکانات خوابگاهی دانشجویی نیز بهره‌مند بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده درباه خودکشی یکی از دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد: دانشجوی متوفی این دانشگاه به هیچ وجه فرد سیاسی نبوده و از امکانات خوابگاهی دانشجویی نیز بهره‌مند بوده است.

روز گذشته - پنج شنبه ۱۷ آذرماه - دانشگاه علامه طباطبایی تهران از درگذشت یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی این دانشگاه در یک اقدام آسیب رسان به خود خبر داد و اعلام کرد که عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه، هیئتی را مامور پیگیری و تحقیق درباره جزییات این حادثه تلخ کرده است.

اما با گذشت چند ساعت از فوت این دانشجو برخی گمانه زنی‌ها و مسائلی در خصوص علت مرگ این دانشجو مطرح شده است از جمله آنکه علت خودکشی این دانشجوی همدانی عدم اختصاص خوابگاه بوده و یا اینکه، این دانشجو در فضای عمومی دانشگاه و نمازخانه دانشگاه زندگی می‌کرده است یا سیاسی بودن این اتفاق را به عنوان یک شائبه مطرح کرده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تشریح جزئیات این حادثه و رد برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی تاکید کرد: این دانشجوی متوفی دارای خوابگاه بوده است، ضمن اینکه اصلا فرد سیاسی نبوده و فاقد هرگونه سابقه فعالیت سیاسی است.

مهدی واحدی با بیان اینکه، این دانشجو ورودی سال ۱۳۹۴ در رشته حقوق بوده است، افزود: این دانشجو که در حال گذران ترم ۱۴ خود بود، پیش از این و از سال ۱۳۹۷ به علت برخی مسائل از جمله افکار خودآسیب رسان تحت نظر مرکز مشاوره دانشگاه علامه بود و دارو مصرف می کرد که تمام مستندات آن موجود است.

441293