درخواست عجیب ترامپ درباره قانون اساسی آمریکا!

رئیس جمهور سابق آمریکا خواستار لغو قانون اساسی آمریکا شد.
تصویر درخواست عجیب ترامپ درباره قانون اساسی آمریکا!

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از مهر، از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا خواستار لغو قانون اساسی این کشور و برگرداندن نتیجه انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا به سود وی شد.

ترامپ با تکرار اظهارات خود درباره تئوری توطئه، در شبکه اجتماعی خود موسوم به «Truth Social» نوشت: با این حجم از تقلب در این ابعاد و گستردگی، می‌توان تمام قوانین، مقررات، مواد قانونی و حتی قانون اساسی را لغو کرد. با این حساب، آیا نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را کنار می‌گذارید و «پیروز محق» را برنده اعلام می‌کنید یا موافق برگزاری انتخابات مجدد هستید؟

وی در ادامه با ادامه «غول‌های فناوری را به همکاری نزدیک با دمکرات‌ها متهم کرد و نوشت: بنیانگذاران بزرگ(آمریکا) چنین چیزی را نمی‌خواستند و انتخابات جعلی و فریبکارانه را نمی‌پذیرفتند!

اظهارات ترامپ پس از انتشار ایمیل‌های داخلی توییتر مطرح شده است؛ ایمیل‌هایی که از همکاری این شبکه اجتماعی به منظور سرپوش گذاشتن بر گزارش منتشرشده توسط نیویورک‌پست درباره اطلاعات یافت‌شده از لپ‌تاپ هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا حکایت دارد.

ترامپ ماه گذشته، برای سومین بار نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کرد و همچنان یکی از پیشتازان حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شود. البته رهبران این حزب، امیدوار بودند که او پس از نتایج نه‌چندان قابل قبول جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، ادبیات انکار را درباره انتخابات جنجالی سال ۲۰۲۰ کنار بگذارد.

440506