«سرگذشت ندیمه» در فصل ششم به پایان می رسد

بروس میلر خالق و مدیر‌اجریی و تهیه‌کننده سریال «سرگذشت ندیمه» گفت: این سریال پس از فصل ششم رسما به اتمام خواهد رسید.
تصویر «سرگذشت ندیمه» در فصل ششم به پایان می رسد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ال، خبر تمدید «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) برای ششمین و آخرین فصل در «Hulu» چند روز قبل از پخش فصل ۵ منتشر شد.

بروس میلر خالق و مدیر‌اجریی و تهیه‌کننده سریال پس از تشکر، از «Hulu» و «ام‌جی‌ام» همچنین طرفداران سریال اعلام کرد که فصل ششم، فصل آخر این سریال خواهد بود.

تا به امروز هیچ خلاصه، تاریخ انتشار احتمالی یا اطلاعیه ای برای انتخاب بازیگران اعلام نشده است، اما در ویدیویی که شب گذشته در رسانه ها منتشر شد، الیزابت ماس، ایوون استراهوفسکی، مکس مینگلا، فاگبنله، بردلی ویتفورد، سمیرا وایلی، آن داود، آماندا بروگل و سام جیگر بازیگران فعلی سریال، از طرفداران برای حمایتشان در این طول سال‌ها تشکر و اظهار کردند که باید منتظر باشیم و ببینیم در فصل پایانی سریال چه اتفاقی می‌افتد.

سریال «سرگذشت ندیمه» اقتباسی از رمان مارگارت اتوود با همین نام است. این سریال برای اولین بار۲۶ آوریل سال ۲۰۱۷ در «Hulu» منتشر شد. این سریال با پرداختن به موضوعاتی همچون زن ستیزی، مردسالاری، خودمختاری بدنی زنان و حقوق باروری، در بین بینندگان بسیار طنین انداز شد. فصل اول این سریال موفق به کسب هشت جایزه امی ساعات پربیننده شد ودر مجموع موفق به دریافت ۱۵ جایزه «امی» شد. این سریال اولین تولید «Hulu» است که برنده جایزه امی شده است.

فصل ششم این درام آخرین فصلی نیست که از بروس میلر روی پرده می‌بینیم. خالق «The Handmaid’s Tale» در حال حاضر در حال اقتباس از کتابی دیگر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از مارگارت اتوود به نام «The Testaments» است که سال ها پس از وقایع داستان The» Handmaid’s Tale» اتفاق می‌افتد.

440489