به گزارش سایت خبری پرسون، حجتالاسلام صالحی از وجود درخواستهایی مبنی بر آزادی پوشش در جامعه هم خبر داد و افزود: تعداد این درخواستها بسیار اندک است اما این موارد هم برحسب وظیفه ذاتی مرکز به مسئولان منتقل میشود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در زمینه انتقال دیدگاهها امانتداری کامل در این مرکز وجود دارد و اگرچه معتقدیم اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد اما صدای همه مردم اعم از اقلیت و اکثریت را به تصمیمگیران منتقل میکنیم.
حجتالاسلام «احمد صالحی» درباره پاسخگویی تلفنی وزرا به خواسته های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در این طرح که از ششم آذرماه و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلید خورد، دو روز در هفته وزرا در این مرکز حضور می یابند.
وی هدف از این طرح را رساندن صدای مردم به اعضای هیات دولت دانست و اظهار داشت: تلاش کردیم تا پشتیبان مردم در تحقق خواستهها از وزرا و معاونان رئیسجمهور باشیم.
وی معیشت، اشتغال و مسکن را سه موضوع اصلی و پررنگ در فهرست تماسهای مردم با ین مرکز دانست و گفت: به دلیل کمکاریهای دولتهای پیشین، این سه موضوع بالاترین فراوانی از مشکلات مردم را دارا هستند و دولت در هر سه محور، تمام همت خود را برای بهبود آنها به کار بسته است.
وی با اشاره به اینکه تماسهایی با مرکز گرفته شده و از فضای ملتهب جامعه ابراز نگرانی میشود، تصریح کرد: در موارد زیادی از تماسها، مردم از ناامنیهای به وجود آمده برای بانوان و دیگر افراد جامعه شکایت داشته و درخواست برخورد با اغتشاشگران را دارند و نسبت به بیحرمتی به ارزشهای اسلامی گلایهمند هستند.
حجتالاسلام صالحی همچین از وجود درخواستهایی مبنی بر آزادی پوشش در جامعه هم خبر داد و افزود: تعداد این درخواستها بسیار اندک است اما این موارد هم منتقل برحسب وظیفه ذاتی مرکز به مسئولان منتقل میشود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه نسبت به نوع برخوردهای صورت گرفته با مجموعه نیروی انتظامی و برخی اقشار گلایههایی مطرح میشود؛ گفت: موضوع بیشترین حجم تماسها در هفتههای اخیر از یک سو انتقاد از اغتشاشگران و از سوی دیگر دعوت به شنیدن صدای معترض و نه اغتشاشگر است.
وی تأکید کرد: در زمینه انتقال این دیدگاهها امانتداری کامل در مرکز وجود دارد و گرچه معتقدیم اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد اما صدای همه مردم؛ هم اقلیت و هم اکثریت را به تصمیمگیران منتقل میکنیم.