سردار سلامی:

فقر و فحشا وعده شیطان است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را به هم بزند، گفت: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند.
تصویر فقر و فحشا وعده شیطان است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به 110 روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از 656 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با اشاره به امروز با بشارت به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمدیم، اظهار داشت: یک‌ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ تشییع کردند و اینقدر این حضور پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از این حضور یاد کردند.

یک بام و دو هوای روزنامه کیهان درباره تیم ملی/ تیم ملی با خباثت نابرادرانِ وطن‌فروش جنگی
وی با یادآوری اینکه آبرسانی، کاری ابوالفضلی است، تصریح کرد: سقایت و آبرسانی کاری خدایی است و آنقدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این‌کار، چنین جانفشانی می‌کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در یک اقدامی کاملا هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.
سردار سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در سراسر دنیا می‌بینیم.

440114