واکنش وزیر بهداشت به تحریم های اعمال شده علیه ایران

بهرام عین اللهی در نشست سازمان‌های بین المللی مقیم ایران گفت: اعمال تحریم‌های غیر قانونی، مربوط به قرون وسطی و عقب گرد به آن دوران است که سازمان‌های بین المللی باید در جهت رفع محدودیت‌های اعمال شده از سوی نظام سلطه به کشور‌های مستقل کمک کنند.
تصویر واکنش وزیر بهداشت به تحریم های اعمال شده علیه ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، بهرام عین اللهی وزیر - نوابغ معروف بوده و تحریم‌ها نباید مانعی برای ارتباط دانشمندان و جوان+ان ایرانی با دنیا شود چرا که دنیا به سمت برداشتن مرز‌های دانش حرکت می‌کند.

بهرام عین اللهی در نشست سازمان‌های بین المللی مقیم ایران افزود: اعمال تحریم‌های غیر قانونی، مربوط به قرون وسطی و عقب گرد به آن دوران است که سازمان‌های بین المللی باید در جهت رفع محدودیت‌های اعمال شده از سوی نظام سلطه به کشور‌های مستقل کمک کنند.

وی با بیان این که اعمال تحریم‌ها دیگر جواب نمی‌دهد، گفت: مردم ایران در صورتی به سازمان‌های بین المللی اعتماد بیشتری خواهند کرد که کارکرد و خروجی داشته باشند؛ به خصوص که وجود تحریم‌ها باعث می‌شود این سازمان‌ها نتوانند به وظایف اصلی خود عمل کنند. البته تحریم‌ها دوام نخواهد داشت و تنها سوابق و‌مواضع سازمان‌های بین المللی نسبت به این محدودیت هاست که در تاریخ و اذهان عمومی باقی می‌ماند.

دکتر عین اللهی با بیان اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و نظام استکبار در تاریخ، ثبت می‌شود، افزود: اخیرا گزارش فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به ایران چاپ و ارائه شد که در آن، آثار مخرب تحریم‌ها بر خدمات بهداشتی، درمانی، دسترسی به دارو و تجهیزات پزشکی، روش‌های تشخیصی، پژوهش و همکاری‌های دانشگاهی احصا شده است.

440113