فرمانده سپاه:

در برابر دشمنان خارجی با یک دست شمشیر و در مقابل فریب خوردگان هدایت است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در برابر دشمنان خارجی با یک دستمان شمشیر و دست دیگرمان در مقابل فریب خوردگان هدایت است.
تصویر در برابر دشمنان خارجی با یک دست شمشیر و در مقابل فریب خوردگان هدایت است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در برابر کسانی که تحت تاثیر استکبار جهان، انگلیس، آلمان، عربستان و صهیونیست‌ها قصد براندازی دارند با یک دستمان شمشیر و در برابر فتنه‌گران و اغتشاشگران فریب خورده دست دیگرمان هدایت است.

سردار سرتیپ حسین سلامی امروز در آیین بهره‌برداری پروژه‌های سپاه فجر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از حضور پر شکوه مردم شیراز در تشییع شهدایی که در حمله تروریستی جان خود در صحن حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) از دست دادند به نیکی یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه اجازه برهم زدن آرامش، نظم و امنیت ایران اسلامی را به کسی نمی‌دهیم، افزود: آن‌هایی که نمی‌توانند پیشرفت و عظمت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، و قصد افکندن بذر نا امیدی در قلوب جوانان دارند و نیر در شکست تیم فوتبال ایران اقدام به شادی کردند بدانند که فوتبال محل نزاع نیست.

سردار سلامی در مورد محرومیت زدایی خاطر نشان کرد: با تلاش‌های انجام شده توسط جهادگران بسیجی سنگ سیاه شیراز را تبدیل به سنگ سفید می‌کنیم تا محرومیت و مشکلات و معضلات اجتماعی در این محله بر طرف شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استان پهناور فارس به ویژه شهره شیراز به عنوان سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان در دنیا شهرت جهانی دارد، خاطر نشان کرد: آبرسانی کاری خدایی و ابوالفضلی است که یاران امام حسین(ع) با لبان تشنه به جنگ با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رفتند که نشان از اهمیت این مایه حیاتی دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در یک اقدامی کاملا هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار، تصریح کرد: تمام‌شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد مردم طعم آسایش و آرامش را به چشند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: پروژه‌هایی که از سوی سپاه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، فرهنگی، عمرانی، مذهبی و ورزشی است.

وی ابراز داشت: از مسئولان استان فارس توصیه می‌شود، فارس و شیراز که شهری شناخته شده در جهان به فرهنگ، هنر، تمدن، معرفت، فلسفه و علم است، را به پرچمدار ایران اسلامی در حهان تبدیل کند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: امید ما به بازگشت جوانان از دشمن هستیم تا دست به دست هم با همکاری این جوانان برگشته، شمشیر بر روی دشمن بکشیم.

وی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:

440110