شبکه اراذل و اوباش مرتبط با رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند

حکم اعدام اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با رژیم صهیونیستی به تأیید دیوان عالی کشور رسید.
تصویر شبکه اراذل و اوباش مرتبط با رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند

خردادماه سال جاری بود که روابط عمومی کل سپاه، از دستگیری شبکه‌ای از اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش می‌کرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.

براساس مفاد موجود در پرونده، متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند و اعضای اصلی این باند از اینکه سفارش اقدامات خود را از افرادی در خارج از کشور دریافت می‌کردند و در قبال اخذ پول اقدام به بر هم زدن امنیت کشور کرده‌اند، آگاه بوده‌اند.

همچنین متهمان از نوع اقدامات ضد امنیتی و اخذ دستورالعمل‌های حفاظتی پیرامون تردد، ارتباطات و رعایت ملاحظات امنیتی از افرادی در خارج کشور، آگاهی کامل داشتند.

پس از دستگیری متهمان و طی روال قانونی پرونده و صدور احکام اولیه متهمان، پرونده جهت فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور بررسی و در نهایت رأی نهایی برای ۷ نفر از متهمان صادر شد.

بر اساس رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نام‌های حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم ربایی به اعدام محکوم شدند.

سه متهم دیگر، براساس جرایمی از جمله ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به پنج تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

منبع: مهر

439993