نسخه مسلحانه اسرائیلی‌ها برای تجزیه‌طلبان/ باید همه اقلیت‌های خواهان استقلال را مسلح کرد...

«اگر کشور ایران سقوط کند تمام صف‌آرایی که اطرافش درست کرده هم سقوط خواهد کرد که شامل عراق، سوریه، لبنان، یمن و همچنین غزه است»
تصویر نسخه مسلحانه اسرائیلی‌ها برای تجزیه‌طلبان/ باید همه اقلیت‌های خواهان استقلال را مسلح کرد...

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه ایران نوشت: شنیدیم که، شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در یک برنامه تلویزیونی با دعوت از افسر پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی از او خواست تا نظر خود را در مورد این گذاره که «ملت ایران مشغول حکومت خود شده‌اند» بگوید. «مردخای کدار» در این برنامه اما پاسخی قابل تأمل داد و با رد کردن موجودیتی به نام «ملت ایران» مدعی شد: «چیزی به‌ نام «ملت ایران» وجود ندارد، چیزی که هست شهروندانی هستند که متعلق به قومیت‌های مختلف هستند. آنها احساس ملت ندارند و آنچه که ما امروز می‌بینیم دقیقاً همین ماجراست».

وی درحالی که پرچم گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب الاحوازیه در کنار پرچم رژیم صهیونیستی پشت سرش بود به آن اشاره کرد و با نام بردن از قومیت‌های مختلف ایرانی گفت: باید همه اقلیت‌های خواهان استقلال را مسلح کرد، آموزش و پول داد. این همان چیزی است که کشور را تجزیه خواهد کرد.

سقوط ایران دقیقاً همان چیزی است که به نفع بازی ماست. اگر کشور ایران سقوط کند تمام صف‌آرایی که اطرافش درست کرده هم سقوط خواهد کرد که شامل عراق، سوریه، لبنان، یمن و همچنین غزه است»

در دو ماه گذشته مقامات و رسانه‌های رژیم صهیونیستی و فارسی‌زبان بیگانه به‌صراحت از مخالفت خود با موجودیت «ایران یکپارچه و قدرتمند» سخن گفته‌اند.

429738

مطالب مرتبط