تامین منابع مورد نیاز تولید، نرخ ها در بازار را تثبیت می‌کند

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تامین مایحتاج بخش تولید با طرح تامین مالی زنجیره می‌تواند ضمن حذف واسطه ها به ساماندهی وضعیت نرخ ها در بازار نیز کمک کند.
تصویر تامین منابع مورد نیاز تولید، نرخ ها در بازار را تثبیت می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، علی سنگدوینی با بیان اینکه حمایت از تولید برای مقاوم سازی اقتصاد طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب لازم است، گفت: تامین مایحتاج بخش تولید می‌تواند ضمن حذف واسطه ها به ساماندهی وضعیت نرخ ها در بازار نیز کمک کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از طرحها و برنامه های جدید برای کمک به بخش تولید استفاده شود، افزود: طرح جدید بانک مرکزی در خصوص تامین مالی زنجیره تولید با توجه به اینکه توانسته نقدینگی در گردش را کاهش دهد و تورم را در پی آن نزولی کند قطعا عواید بسیاری برای کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مهم ترین مولفه و مزیت طرح تامین مالی زنجیره رسیدن مستقیم منابع مالی به دست تولیدکننده واقعی است، تصریح کرد: وقتی تولید کننده واقعی منابع مورد نیاز خود را دریافت کند قطعا تعطیلی واحدهای تولیدی، بیکاری و معضلاتی از این دست رخ نخواهد داد و تولید با کیفیت و تیراژ بالا نیز نوید آغاز صادرات و ارزآوری را خواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه هدف گذاری های صحیحی در خصوص طرح تامین مالی زنجیره صورت گرفته است، گفت: باید چنین طرح هایی در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد تا موتور محرک اقتصاد روشن شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اینکه مجلس حامی تولید است قطعا از طرح های کمک کننده به این بخش حمایت خواهد کرد.

429624