نهنگ‌ها دوباره به شکار شیبا مشغولند!

بزرگترین سرمایه‎گذاران اتریوم با خرید ۳ میلیون دلار از میم کوین محبوب شیبا اینو، ذخایر SHIB خود را افزایش داده‎اند.
تصویر نهنگ‌ها دوباره به شکار شیبا مشغولند!

به گزارش سایت خبری پرسون، در هفته‌ای که گذشت، نهنگ‌ها مقادیر زیادی شیبا را جابه‌جا کردند، این میم کوین محبوب را بین کیف پول‌ها انتقال دادند، آن را خریدند و فروختند.

روزهای آخر هفته گذشته بود که ۱۰۰ نهنگ بزرگ در بلاکچین اتریوم، حدود ۲ میلیون دلار SHIB را ظرف دو روز به فروش رساندند. با این حال، داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم WhaleStats نشان می‌دهند که این نهنگ‌ها بار دیگر این کوین‌ها و حتی مقادیر بیشتر از آن را به کیف پول خود بازگردانده‌اند.

نهنگ‌های اتریوم اکنون ۶۹،۱۶۹،۲۹۷ دلار شیبا دارند. روز جمعه، ذخایر شیبای آنها در مجموع ۶۶،۳۲۳،۵۱۵ دلار ارزش داشت. بنابراین، آنها معادل ۳ میلیون دلار شیبا، یعنی در مجموع ۳۲۳،۹۷۴،۰۸۲،۰۷۳ توکن SHIB را به تازگی خریداری کرده‌اند. به این ترتیب، ذخایر شیبای این نهنگ‌ها اکنون ۳٫۴۹ درصد از کل دارایی‌های رمزارزی آنها را تشکیل می‌دهد.

با افزایش خرید شیبا توسط نهنگ‌ها، حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز ۱۰۲ درصد بیشتر شده است. در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که تقریبا در یک هفته گذشته – به طور دقیق‌تر از روز سه‌شنبه – قیمت شیبا بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته و از ۰٫۰۰۰۰۰۸۳ دلار به ۰٫۰۰۰۰۰۹۲۲ دلار رسیده است.

429520