صدا و سیما موفق به دریافت دو جایزه از کمیته فنی ABU شد

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دو جایزه از کمیته فنی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه دریافت کرد.

تصویر صدا و سیما موفق به دریافت دو جایزه از کمیته فنی ABU شد

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایندگان رسانه ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موفق شدند در جلسه کمیته فنی پنجاه و نهمین نشست مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه (ABU) که در پایتخت هند برگزار شد، دو جایزه کمیته فنی در بخش مقالات را دریافت کنند.

پنجاه و نهمین مجمع عمومی ABU در ۲۵ نوامبر در دهلی نو با حضور تقریبی ۴۰۰ نفر آغاز شد. این مجموعه جلسات برای نخستین‌بار از سال ۲۰۱۹ تاکنون به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونی آسیا و اقیانوسیه درحالی برگزار می‌شود که موضوع این دوره از نشست‌های ABU، «خدمت به مردم: نقش رسانه در زمان بحران» است.

در این مجمع مقاله «جواد مردان پور»، «محمدرضا نوری‌فرد» و «محمد مردان‌پور» با عنوان «معیار تخصیص منابع برای محتوای چند رسانه‌ای در شبکه LTE» در بخش فنی تخصصی به عنوان یکی از مقالات برتر انتخاب شد.

عنوان یک مقاله منتخب دیگر «چگونه فناوری DVB-I به سازمان‌های رادیو تلویزیونی کمک می‌کند تا برای آینده آماده شوند» بود که به همت «فاطمه فلاحی» ارائه شده بود.

کمیته فنی به همراه کمیته برنامه در۲۶ نوامبر برگزار شد که هنوز اسامی کامل برگزیدگان بخش فنی توسط سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه اعلام نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

429428