مصرف قرص برنج و خودکشی به محض بازداشت توسط پلیس/ ماجرا چه بود؟

پلیس مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودرو کرد، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
تصویر مصرف قرص برنج و خودکشی به محض بازداشت توسط پلیس/ ماجرا چه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، شامگاه جمعه مردی در تماس با پلیس گفت: به همراه همسرم برای خرید از خانه خارج شدیم، زمانی که به خانه برگشتیم، با صحنه عجیبی مواجه شدیم.

به گزارش ایران، او گفت: خودروی پرایدی که شماره پلاکش پوشانده شده بود در مقابل خانه‌ای توقف کرده بود که ناگهان مردی از آن خانه بیرون آمد و هراسان سوار خودروی پراید شده و راننده به راه افتاد.

مرد جوان تا زمان رسیدن مأموران تصمیم گرفت با همسرش سوار بر خودروی پژوی خود به تعقیب نامحسوس پراید سواران بپردازد. اما لحظاتی از این تعقیب نگذشته بود که مردان پراید سوار متوجه آن‌ها شدند. چند دقیقه تعقیب و گریز ادامه یافت و درنهایت راننده پراید که راهی برای فرار نمی‌دید توقف کرد.

با توقف او همدستش از ماشین پیاده شد و در حالی که چاقویی بدست داشت به سمت سرنشینان خودروی پژو رفت و با تهدید از آن‌ها خواست دست از تعقیب بردارند، اما همزمان همدستش با خودرو از محل متواری شد.

مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.

حال بد متهم، مأموران را به جای کلانتری به بیمارستان کشاند و تلاش کادر درمان برای نجات جان او بی‌نتیجه ماند و وی جان باخت.

مرگ مرد جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای شناسایی هویت او و شناسایی همدستش و علت خودکشی از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

منبع: ایران

429416