با حکم دادستانی؛

کارگاه متروپل توقیف شد

کارگاه ساختمان متروپل آبادان به علت رعایت نکردن مسائل ایمنی با حکم دادستانی توقیف شد.
تصویر کارگاه متروپل توقیف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از ایلنا، مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: با حکم دادستانی کارگاه متروپل به دلیل رعایت نشدن مسائل ایمنی و تردد افراد متفرقه توقیف شده است.

آریا دوست افزود: خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل تا شعاع ۶۰ متر به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شدند تا از تردد خودروها جلوگیری شود. نیروی انتظامی نیز برای جلوگیری از تردد افراد متفرقه در محل مستقر شد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: تمامی واحدهای مسکونی و تجاری در محدوده ساختمان متروپل باید تخلیه شوند، اما متاسفانه بعضی افراد در این زمینه همکاری نمی‌کنند به همین دلیل در مکاتبه با دادستانی خواستار همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل شدیم تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم تا ۱۰ روز آینده قسمت باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شود.

حادثه‌ی متروپل آبادان که در روز ۲۳ شهریور ماه سال جاری به وقوع پیوست دست کم منجر به کشته شدن ۴۳فوتی و ۳۷ نفر مصدوم شد که از این تعداد حدودا ۱۵ تا ۱۶ نفر کارگر بودند. اخیر بدنبال تخریب ساختمان تعدادی دیگر از جمله یک کارگر و یک خانم رهگذر جان باختند.

429025