تقدیر کمیته‌امداد از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان

رئیس کمیته امداد از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان تقدیر کرد و گفت: در برخی بانک‌ها بیش از ۷۰ درصد اعتبارات مصوب، جذب شده است.
تصویر تقدیر کمیته‌امداد از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دیدار با سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه‌ محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و دیگر موضوعات مرتبط با جامعه هدف کمیته امداد گفتگو کرد.

وی با اشاره به پیشتازی نیکوکاران اصفهانی در حمایت از مددجویان، بیان کرد: مشارکت مردم خیر اصفهان با وجود وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، از سال گذشته تاکنون افزایش خوبی داشته و این نشان از اعتماد نیکوکاران به کمیته امداد و ارائه خدمات مطلوب به اقشار آسیب پذیر این استان است.

بختیاری ضمن قدردانی از همکاری استاندار و مسئولان استان با کمیته امداد در راستای کاهش مشکلات نیازمندان، اظهار کرد: در سال جاری به طور میانگین ۵۱ درصد از اعتبارات بانکی در حوزه تسهیلات به مددجویان استان اصفهان جذب شده است.

رئیس کمیته امداد در ادامه، حمایت بانک‌ها در زمینه ارائه خدمات بانکی به مددجویان با وجود اعتبارات محدودتر را قابل تحسین خواند و گفت: بانک مسکن و مهر قرض‌الحسنه مهر ایران از جمله بانک‌هایی هستند که با بیش از ۷۱ درصد جذب اعتبارات، بیشترین خدمات و تسهیلات را به جامعه هدف این نهاد در استان اصفهان ارائه کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، گفتنی است؛ در پایان این دیدار، با حضور رئیس کمیته امداد، از همراهی مدیران امور شعب بانکهای مسکن و قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان، تجلیل شد.

428983