اطلاعات:

به اراذلی مثل تتلو میدان دادید

روزنامه اطلاعات در مطلبی بدون تعارف با مسئولان نوشت: باید مرهم بگذارید و التیام ببخشید. هیچ راه دیگری نیست جز راه دشوار التیام.
تصویر به اراذلی مثل تتلو میدان دادید

به گزارش سایت خبری پرسون، روزنامه اطلاعات نوشت: امروز به دلیل از دست دادن فرصت‌ها و ناکارآمدی و غفلت یا اگر روشن‌تر بگوییم تضعیف جمهوریت و مردمسالاری، شرایط دشواری برای کشور، مردم، دولت و زمامداران کشورمان پدید آمده است.

عشق به ایران و تمکین به قانون و توجه به منافع ملی تنها راه برون رفت ما از این چرخه و ایجاد لایه‌های ثروت و قدرت است. نمی‌توان با شعار و تکیه بر آرای نادر و من درآوردی دائما کشور را در انزوا نگاه داشت. امور نامعقول از سوی جامعه نامقبول هم خواهد بود و اگر ادامه یابد، نامشروع هم خواهد شد.

نپرسید مشکلات چیست و دست انکار را قطع کنید. از مافیای خودرو تا ابهامات فروش نفت، از تحریم و کاسبانش تا فرجام برجام، از انزوای تجاری تا تحریم شبکه بانکی ایرانیان، از مدیریت ناکارآمد تا تکیدگی رسانه ملی و رمیدن افکار عمومی به سوی رسانه‌های دیگر، از محدودسازی فرهنگ و هنر تا میدان دادن به اراذلی چون تتلو و صدها موضوع دیگر، مردم را رنجانده و جسم و روح میهن را زخم زده است. باید مرهم بگذارید و التیام ببخشید. هیچ راه دیگری نیست جز راه دشوار التیام.

428862

مطالب مرتبط