ماجرای تهدید به خودکشی دانشجوی دانشگاه الزهرا جه بود؟

دانشگاه الزهرا درباره تهدید به خودکشی یک دانشجوی این دانشگاه توضیح داد.
تصویر ماجرای تهدید به خودکشی دانشجوی دانشگاه الزهرا جه بود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر شهلا بختیاری ضمن بیان مطلب اظهار کرد: قوانین خوابگاهی در دانشگاه ما که تنها مخصوص دانشجویان دختر است، به این نحو است که وضعیت رفت و آمد دانشجویان با خانواده آنها درمیان گذاشته می‌شود و در صورت بروز مشکل، خانواده دانشجویان در جریان قرار می‌گیرند. روز گذشته نیز یکی از دانشجویان ما دیر به خوابگاه مراجعه کرد. بنا بر قوانین و ضوابط دانشگاه و برای حفظ جان و سلامتی دانشجو، دیر آمدن دانشجوی مذکور به خانواده او اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه مسئولان خوابگاه بر اساس قوانین، به خانواده این دانشجو اطلاع دادند که فرزند آنها دیر به خوابگاه آمده. پدر این دانشجو با دخترش تماس گرفته و صحبت کرده است. این دانشجو نیز پس از تماس تلفنی با پدرش، ترسیده و تهدید به خودکشی کرده است.

دکتر بختیاری خاطرنشان کرد: این دانشجو نه قرص مصرف کرده و نه اقدام به خودکشی کرده است. او تنها تهدید به خودکشی کرد که دانشگاه پس از جویا شدن این موضوع به بررسی شرایط او پرداخت. هم‌اکنون نیز مرکز مشاوره دانشگاه الزهرا پیگیر حال و وضعیت او است و مشاوران با او در تماس هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه الزهرا تصریح کرد: این دانشجو هیچ فعالیت سیاسی نداشته و این اقدام او به دلیل استرس وارد شده به او پس از تماس تلفنی با پدرش است.

منبع: ایسنا

428815