مشاور امنیت ملی آمریکا و رییس ستاد ارتش رژیم اسرائیل درباره ایران چه گفتند؟

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که موضوع نقش ایران در منطقه از محورهای دیدار و گفت‌وگوی مشاور امنیت ملی آمریکا و رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در واشنگتن بوده است.
تصویر مشاور امنیت ملی آمریکا و رییس ستاد ارتش رژیم اسرائیل درباره ایران چه گفتند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جیک سالیوان، ‌ مشاور امنیت ملی این کشور و آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در واشنگتن دیدار کردند.

در این بیانیه آمده است: آقای سالیوان بر حمایت سرسختانه دولت آمریکا از امینت اسراییل تاکید کرده و دو طرف درباره طیف گسترده‌ای از مسائل منطقه‌ای که نگرانی‌های دوجانبه‌ای درباره‌شان وجود دارد، تبادل نظر کردند.

بیانیه کاخ سفید می‌افزاید: آن‌ها بر عزم مشترکشان برای رسیدگی به چالش‌های امنیتی که بر خاورمیانه اثر می‌گذارند، ‌ از جمله تهدیدهای ناشی از ایران و نیروهای نیابتی آن تاکید کردند و آقای سالیوان تعهد رییس جمهور را نسبت به اطمینان‌یابی از این که ایران هیچ گاه به یک سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند، مورد تاکید قرار داد.

در پایان مطرح شد: آن‌ دو درباره اهمیت انجام دادن اقداماتی در راستای تنش‌زدایی از وضعیت امنیتی کرانه باختری صخبت کردند و آقای سالیوان تصریح کرد که راهکار دو کشوری بهترین مسیر رسیدن به صلحی پایدار است.

منبع: ایسنا

418757