آرزوی موفقیت سخنگوی وزارت خارجه برای تیم ملی فوتبال

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره بازی امروز ایران در مسابقات جام جهانی ابراز امیدواری کرد که شاهد بازی جذاب ، دیدنی و توام با نتیجه مطلوب برای تیم ملی ایران باشیم و دل مردم ایران از این بازی و نتیجه آن شاد شود. ‌

تصویر آرزوی موفقیت سخنگوی وزارت خارجه برای تیم ملی فوتبال

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر کنعانی در ابتدای نشست خود گزارشی از عملکرد وزارت خارجه در طول یک هفته گذشته ارائه کرد .

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه عمان به تهران گفت: در این سفر وزیر امور خارجه عمان با رییس جمهور دیدار کرد و وزرای خارجه ایران و عمان دو دور گفت‌وگو و رایزنی کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به این که امروز تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر اولین بازی خود را انجام خواهد داد گفت : بار دیگر برای مردان پرتلاش و سخت کوش ایران در این مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم شاهد بازی جذاب ، دیدنی و توام با نتیجه مطلوب برای تیم ملی ایران باشیم و دل مردم ایران از این بازی و نتیجه آن شاد شود. ‌

کنعانی در این نشست با اشاره به اقدامات متقابل ایران در برابر مصوبه اخیر شورای حکام گفت : آژانس بین المللی انرژی اتمی در جریان این اقدامات قرار گرفته است و با حضور ناظران آژانس این اقدامات انجام شد.

وی بار دیگر اقدام اخیر شورای حکام آژانس بین الملی انرژی اتمی علیه ایران را غیر سازنده دانست و گفت : این اقدام با انگیزه سیاسی صورت گرفته است.

418597