فرملنده نیروی انتظامی فارس

کشف بیش از 30 تن مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش شبانه روزی اداره آگاهی نیروی انتظامی فارس طی یک سال گذشته تا کنون30 تن مواد مخدر کشف شد.
تصویر کشف بیش از 30 تن مواد مخدر در فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده انتظ فرمانده انتظامی استان فار س گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 30 تن انواع مواد مخدر در استان فارس کشف و بیش از 8 هزار نفر دستگیر شدند
سردار رهام بخش حبیبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد 2 هزارو 968 خرده فروش، 3 باند سارق 12 نفره با 124 فقره سرقت و 13 زور گیر دستگیر شدند.
وی خاطر نشان کرد: در طی 24 ساعت گذشته یک تن و 526 کیلو گرم مواد مخدر که در شهر شیراز دپو و قصد خروج از استان و کشور را داشتند کشف و در این رابطه 3 قاچاقچی اصلی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
سردار حبیبی از شناسایی و دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر به نام زاپاتا که اقدام به نصب کانالی در فضای مجازی کرده بود خبر داد و تصریح کرد: وی از رسانه معاند اینترناشنال
دستور می گرفت و با اسلحه وینچستر به سوی مردم شلیک می کرد.
وی با اشاره به اینکه به هیج وجه خشنت را تائید نمی کنیم، افزود: مردم شیراز در اتفاقات اخیر با شخصیت‌ترین افراد بوده و از خشونت و بر هم زدن نظم و امنیت اجتماعی پرهیز و به دنبال آسایش و آرامش جامعه هستند.

418496