بارش باران و وزش باد در راه پایتخت

از اوایل امشب تا اواخر وقت پنجشنبه برای تهران در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق و درارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

تصویر بارش باران و وزش باد در راه پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، امروز(۲۵ آبان) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و به‌تدریج با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

از اوایل امشب تا اواخر وقت پنجشنبه(۲۶ آبان) با فعالیت سامانه بارشی در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق و درارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه (۲۷ آبان) آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است. طی روز شنبه و یکشنبه(۲۸ و ۲۹ آبان) جوی آرام مورد انتظار است و به سبب افزایش پایداری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

در روز جمعه کاهش نسبی دما خواهیم داشت و از شنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۶ آبان) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها مه رقیق و بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۷ آبان) قسمتی ابری، وزش باد، به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

417946