بازگشت پژمان جمشیدی و شهاب حسینی به شبکه خانگی

محمد حسام پورمعاون پایش و نظارت ساترا گفت: مجوز توزیع برای برنامه‌های «دست به مهره» و سریال‌های «پوست شیر» و «آنتن» در شبکه نمایش خانگی صادر شد و از دیشب این دو سریال در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
تصویر بازگشت پژمان جمشیدی و شهاب حسینی به شبکه خانگی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسام پور معاون پایش و نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) درباره پخش برنامه‌ها و سریال‌های جدید پلتفرم‌ها خبر داد و گفت: سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی برای انتشار در رسانه «فیلم نت»، برنامه تلویزیونی «دست به مهره» با اجرای اشکان خطیبی برای انتشار در رسانه «نماوا» و سریال طنز «آنتن» به کارگردانی سیدابراهیم عامریان برای انتشار در رسانه «نماوا» در شورای صدور مجوز انتشار ساترا بررسی و اعضای شورا با انتشار این برنامه‌ها موافقت کردند و اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: سریال «پوست شیر» در گونه سریال‌های پلیسی و جنایی است که شهاب حسینی و هادی حجازی فر از بازیگران این سریال هستند. «دست به مهره» مسابقه تلویزیونی است که با دعوت از بازیگران طنز، چالش‌های مختلفی را در قالب مسابقه بین هنرمندان اجرا می‌کند. سریال طنز «آنتن» نیز با بازی پژمان جمشیدی، هادی کاظمی به ماجرای قبولی دانشگاه چند عضو یک خانواده است.

شورای صدور مجوز انتشار و شورای صدور مجوز تولید، دو شورای اصلی ساترا هستند که وظیفه راهبری و صدور مجوزهای لازم تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی را به عهده دارند. این شوراها برای حمایت از تولید بومی متناسب با اقتضائات فرهنگی کشور و توسعه زیست بوم رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد.

سریال «پوست شیر» و سریال «آنتن» از امشب در رسانه‌های مربوطه منتشر خواهد شد.

منبع: مهر

417778