دستگیری عامل خرید و فروش سلاح

فرد سابقه‌داری که در حاشیه شهر مشهد اقدام به خرید و فروش سلاح گرم می‌کرد، در یک عملیات ضربتی توسط نیروهای بسیجی معاونت اطلاعات حوزه مقاومت بسیج ۱۰ حضرت مسلم(ع) دستگیر شد.
تصویر دستگیری عامل خرید و فروش سلاح

به گزارش سایت خبری پرسون، با وصول اطلاعات میدانی از سوی منابع خبری به معاونت اطلاعات حوزه مقاومت بسیج ۱۰ حضرت مسلم(ع) مبنی بر خرید و فروش سلاح جنگی توسط یکی از افراد شرور در حوالی شهرک شهید باهنر، موضوع به سرعت به فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حضرت مسلم(ع) منتقل شد و با توجه به اهمیت ماجرا، این اقدام به اطلاع معاون دادستان مشهد در دادسرای ناحیه ۴ هم رسید.

پس از آن قاضی عندلیب دستور دستگیری هرچه سریع‌تر این فرد را صادر کرد. ازهمین رو عامل این اقدام که سوار بر یک دستگاه پژو پارس سفید بود و فرد دیگری هم او را همراهی می‌کرد، طی یک عملیات دقیق از سوی نیروهای بسیجی محاصره و راه فرار او مسدود شد و پیش از آنکه فرد مسلح بخواهد اقدامی بکند، خلع سلاح و دستگیر شد.
در پی این اقدام، از ناحیه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و ادوات مربوط و یک تیغه سلاح سرد کشف شد. با توجه به دستور مقام قضایی، متهمان پس از تکمیل گزارش کشف سلاح به دادسرای ناحیه ۴ مشهد منتقل شدند و خودرو آن‌ها نیز توقیف شد.

منبع: قدس آنلاین

417624