تولید با کیفیت، ضمانت رونق کسب‌و‌کارهاست

«عیسی امامی» رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با دکتر «مهدی داداشی» قائم مقام مدیر عامل و رئیس هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، بیان داشت: تولید با کیفیت، اعتماد مصرف‌کننده و در پی آن گسترش فضای کسب‌و‌کار را به دنبال خواهد داشت.
تصویر تولید با کیفیت، ضمانت رونق کسب‌و‌کارهاست

به گزارش سایت خبری پرسون، در این جلسه که دکتر «نمکین» مدیر سرمایه انسانی و رفاهی شرکت نیز حضور داشت، «عیسی امامی» با معرفی و تشریح خدمات الکترونیک و بانکداری مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران، خدمات الکترونیک بانک را فرصتی در جهت خدمت رسانی و بهره مندی همه اقشار از خدمات قرض الحسنه دانست.

وی با بیان اینکه پرداخت وام خرد قرض الحسنه به رونق تولید و توسعه کسب و کارها کمک می کند، گفت: با اخذ مجوز از بانک مرکزی سقف وام فردی قرض الحسنه از ۵۰۰ میلیون ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که این امر قطعا به افزایش قدرت خرید مردم کمک معناداری می‌کند. این اقدام می تواند نقطه عطف همکاری میان بانک با بخش تولید و بنگاه های اقتصادی بزرگ باشد.

در ادامه «مهدی داداشی» ضمن تشکر از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیان داشت: در سال های اخیر با توجه به تحریم های متعدد صنعت خودرو سازی، جوانان این مرز و بوم دستاورد های مهمی در این صنعت داشته اند.

وی کمک به پویایی صنعت خودرو را کلید ناکارآمدی تحریم ها دانست و گفت: به عنوان یک ایرانی از پیشرفت کشورم با وجود تحریم های بزرگ افتخار می کنم. این کشور با وجود همه فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه، دستاوردهای شایسته ای در حوزه های تکنولوژی و صنعت خودرو داشته است.
در این دیدار که «علی مجیدی» رییس اداره کل نوآوری بازاریابی و توسعه کسب و کار و «وحید مراد نژاد» مدیر شعب استان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند، ضمن تشریح طرح های بانک، در خصوص انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل مجموعه ایران خودرو به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مذاکره شد.

417519