دیاباته مصدوم شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از مصدومیت بازیکن خارجی این تیم خبر داد.
تصویر دیاباته مصدوم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت شیخ دیاباته گفت: متاسفانه بازیکن خارجی پرسپولیس در تمرین روز یک شنبه از ناحیه چهارسر ران آسیب دید و چند هفته در اختیار تیم نخواهد بود.

دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه شیخ دیاباته در تمرین روز یکشنبه بود که از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شد. از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت بررسی‌های تکمیلی و پاراکلینکی نیز صحت تشخیص را معلوم کرد.

وی ادامه داد: به این ترتیب، این بازیکن برای چند هفته جهت انجام تمرینات در اختیار نخواهد بود. با توجه به تاثیر متغیرهای مختلف در روند بهبودی، تلاش کار پزشکی در جهت به حداقل رساندن دوران بهبودی است تا دیاباته در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این که وضعیت وحید امیری را رصد می‌کند در مورد آخرین شرایط سعید صادقی، خاطر نشان کرد: مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است که در اردوی اخیر تیم ملی برایش پیش آمد. در مورد او باید دوره مربوط به اقدامات پزشکی را دنبال کنیم تا ظرف روزهای آینده بار دیگر برای تمرین و مسابقه در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

417327