مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

" نقش مهر" بر دیوارهای مدارس پایتخت

همزمان با فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی ، سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور بهبود فضای بصری شهر و افزایش شور و نشاط دانش آموزان، طرح" نقش مهر " را روی دیوارهای مدارس مناطق 22 گانه تهران اجرا می کند.
تصویر " نقش مهر" بر دیوارهای مدارس پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صیادی با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به اینکه نقاشی دیواری شیوه ای ایده آل برای زیباسازی فضای مدارس است که می تواند بر روحیه جمعی و نشاط اجتماعی دانش آموزان اثر به سزایی داشته باشد؛ این سازمان با برگزاری طرح " نقش مهر" به استقبال سال تحصیلی جدید رفته است.

وی با اشاره به اینکه مدارس در سال تحصیلی جدید پس از سه سال و گذشتن از بحران بیماری کرونا، مجددا پذیرای دانش آموزان عزیز است، ادامه داد: سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور دست یابی به طرح های فاخر، پس از انتشار فراخوانی از هنرمندان حوزه نقاشی دیواری دعوت به همکاری کرد که 194 شرکت کننده با 504 طرح در این فراخوان حضور یافتند.

به گفته مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، در 25 مردادماه از میان آثار رسیده به این سازمان، 107 طرح از 81 هنرمند پس از داوری توسط محمد زروئی نصرآبادی، انوش امین الهی و محسن ناصریان برای اکران روی دیوارهای مدارس مقاطع مختلف تحصیلی انتخاب شدند.

صیادی با بیان اینکه اجرای 63 طرح از این طرح ها توسط سازمان زیباسازی انجام می شود، گفت: 66 طرح در اختیار مناطق 22 گانه قرار گرفته است که دست کم یک طرح در هر منطقه اکران می شود. همچنین برخی از آثار فاخر وبرگزیده چند بار در مناطق مختلف اجرا می شوند.

وی افزود: از میان 63 طرح اجرا شده توسط سازمان زیباسازی شهر تهران، 37 طرح به مدارس پسرانه و 26 طرح به مدارس دخترانه اختصاص یافته است.

417089