تحلیل تکنیکال اتریوم/ یک شنبه 27 شهریور

علی رغم راه اندازی موفقیت آمیز هاردفورک Merge، قیمت اتریوم هیچ تاثیر مثبت ناشی از این رویداد نشان نداده است. طی 24 ساعت گذشته، ارزش این دارایی 1 درصد دیگر کاهش یافت و به این ترتیب، طی هفته گذشته کاهش 17 درصدی را تجربه کرد. در حال حاضر، اتریوم با قیمت 1452 دلار معامله می شود.

تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم/ یک شنبه 27 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین خط حمایتی در برابر حرکت بیشتر خرس ها، در نزدیکی تراز 1350 دلار قرار دارد. در صورت بازگشت خریداران به بازار، اتریوم می تواند اندکی به سمت بالا حرکت کند. ولی در حدود تراز 1500 دلار با مقاومتی قوی روبرو می شود. این منطقه تا چند روز پیش نقش یک حمایت قوی را ایفا می کرد. با بازگشت خریداران به بازار، اتریوم ممکن است بتواند از سطح 1500 دلار عبور کند.

هرچند، اصلاً مشخص نیست که این دارایی چه مدت می تواند بالاتر از مقاومت مذکور باقی بماند. کاهش تعداد خریداران و حجم کلی معاملات نشان می دهد گاوها در این مقطع اعتماد خود به این دارایی را از دست داده‌اند و فروشندگان کنترل کامل بر قیمت را به دست گرفته اند.

علاوه بر این، قرار گیری شاخص مقاومت نسبی زیر خط میانی و حرکت قیمت پایین تر از 20-SMA دلیل دیگری از خروج خریداران از بازار است. افزایش فشار خرید می تواند به ETH کمک کند تا به بالای 20-SMA بازگشته حرکات مثبت قیمت را از سر گیرد.

سایر اندیکاتورهای تکنیکال در چارت اتریوم نیز عملکرد نزولی قیمت را به تصویر کشیده اند. برای مثال، Awesome Oscillator که مومنتوم قیمت و جهت کلی حرکت یک دارایی را اندازه گیری می کند، هیستوگرام های قرمز رنگی را زیر خط میانی نشان می دهد که نشان دهنده سیگنال فروش این دارایی است.

بولینگر باندها که نوسانات قیمت را نشان می دهند نیز باریک شدند، که نشان دهنده حرکات محدود قیمت برای اتریوم می باشد. اندیکاتور MACD نیز در محدوده نزولی در حال حرکت می باشد.

417007