کلاس‌­های دانشگاه علم و صنعت به صورت حضوری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: تمامی کلاس‌­ها در کلیه مقاطع به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.
تصویر کلاس‌­های دانشگاه علم و صنعت به صورت حضوری برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، در پیام تبریک خود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، اعلام کرد: تمامی کلاس‌­ها در کلیه مقاطع به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد و در کنار آن زمینه برگزاری کلاس‌های حل تمرین، پرسش و پاسخ و سایر اقداماتی که در چارچوب برنامه درسی و آموزشی رسمی نمی­‌باشد به صورت مجازی نیز فراهم می‌­باشد.

متن پیام دکتر منصور انبیاء، رئیس دانشگاه علم و صنعت به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به این شرح است:

ن والقلم و ما یسطرون
مهرماه، آغازین فصل پاییز، همزادِ پویش و جوشش نوینی در زندگی و گاهِ آموختن خوشه‌­های پرمغز و بوییدن گل‌­های خوش عطر دانش است.
تقارن آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با ایّام اربعین سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) فرصتی مغتنم برای تجدید پیمان جامعه‌ی داشگاهیان علم و صنعت ایران با آرمان‌های والای مکتب انسان‌ساز اسلام است تا همگان با بهره‌­گیری از آموزه‌­های عاشورا، درس آزادگی، پایداری، عزت و سربلندی را الگو قرار دهند.

همچنین آغازین روزهای تورّق دفتر خواندن و نوشتن با هفته‌ دفاع مقدس همزمان است تا در حافظه‌­ها بماند که ایثارگران جان برکف با هشت سال مبارزه و جهاد و با جانفشانی‌­های خویش، آسایش و آرامش را برای پویندگان مسیر معرفت و بصیرت به ارمغان آورده­‌اند.

همراه با خانواده‌­ بزرگ این دانشگاه دیرینه سال و بلند آوازه، سال‌­های پرتلاطم در شرایط سخت کرونایی را پشت سر گذاشتیم و اکنون در آستانه‌ سال تحصیلی پیش­‌رو که تمامی کلاس‌­ها در کلیه مقاطع به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد و در کنار آن زمینه برگزاری کلاس‌های حل تمرین، پرسش و پاسخ و سایر اقداماتی که در چارچوب برنامه درسی و آموزشی رسمی نمی­‌باشد به صورت مجازی نیز فراهم می‌­باشد، بر آنیم تا با اراده‌­ای راسخ­‌تر از پیش با راهبرد اساسی توجّه به مسایل فرهنگی و اهتمام به حاکمیت نظم و انضباط، برای حفظ و ارتقای جایگاه ملی، منطقه‌­ای و بین‌­المللی دانشگاه علم و صنعت ایران، توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه، مشارکت جدی دانشگاه در فرایند توسعه و حل چالش‌های مختلف کشور به ویژه پاسخگو بودن به نیازهای صنعت و گسترش همکاری­‌های علمی و بین­‌المللی با دانشگاه­‌های معتبر جهانی، گام‌­های جدی­‌تری برداریم.

مدیریت دانشگاه تمام توان خود را در جهت ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی برای ایفای نقش دانشگاهیان به کار خواهد بست تا روند تعالی دانشگاه در همه ابعاد پرشتاب­‌تر شود.

در پایان ضمن عرض تبریک و تهنیت شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به همه دانشگاهیان عزیز از جمله اعضای محترم هیأت علمی، کارکنان خدوم، دانشجویان فرهیخته به ویژه دانشجویان نوورود، امیدوارم در سایه‌­ الطاف الهی و بهره‌­گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سالی که به نام "تولید، دانش­‌بنیان، اشتغال آفرین" مزّین گردیده بتوانیم در مسیر توسعه و سربلندی ایران اسلامی پیش­گام باشیم.

منبع: ایسنا

416977