تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)/ شنبه 26 شهریور

رمزارز پولکادات(DOT) ، یک محدوده رنج را ایجاد کرد که از 6.85 دلار الی 11.86 دلار امتداد می یابد و از اواسط ماه می(اواخر اردیبهشت) در آن معامله می شود. علیرغم اینکه DOT ​​بین ماه های ژوئن و جولای(خرداد و مرداد) به زیر کف این محدوده رنج کاهش یافت ، اما پس از آن ، 42 درصد افزایش یافت و در اثر آن ، برای مدت کوتاهی از نقطه میانی این محدوده در 9.35 دلار عبور کرد.

تصویر تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)/ شنبه 26 شهریور

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت پولکادات با تداوم سیو سود سرمایه گذاران، از 13 آگوست(22 مرداد) یک روند نزولی را دنبال کرده است. در ادامه ، DOT کف این محدوده در 6.85 دلار را مجددا مورد امتحان قرار داد.

سرمایه گذاران باید با دقت قیمت پولکادات را زیر نظر داشته باشند که وارد پوزیشن لانگ شوند. DOT طی این روند ، با رشد 15 درصدی به سطح 8.05 دلاری خواهد رسید.. در صورتی که مومنتوم این روند صعودی ،کافی باشد، DOT می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و نقطه میانی محدوده در 9.35 دلار را مجددا مورد امتحان قرار دهد. سود کل پولکادات در این سناریوی گاوی به 33 درصد می رسد.

نمودار روزانه جفت ارز DOT/USDT

علیرغم اینکه شرایط برای رشد قیمت پولکادات مهیا به نظر میرسد ، اما افت ناگهانی قیمت بیت کوین می تواند دورنگار گاوی DOT را با مشکل روبه رو کند. در صورتی که قیمت پولکادات با کندلی روزانه زیر کف این محدوده رنج در 6.85 دلار بسته شود، سناریوی خرسی مذکور باطل خواهد شد.

در چنین شرایطی ، DOT می تواند ناحیه تقاضای روزانه خود را مجددا مورد امتحان قرار دهد که از 6.51 دلار الی 5.94 دلار امتداد می یابد.

416914