کشف تجهیزات نظامی از خانه‌ای در بلوار مرزداران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری هشت اوباشگر در غرب تهران خبر داد.
تصویر کشف تجهیزات نظامی از خانه‌ای در بلوار مرزداران

به گزارش سایت خبری پرسون، جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی در خانه‌ای کرده بود نیز خبر داد و گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حمل و نگهداری اسلحه و تجهیزات نظامی توسط فردی در محدوده بلوار مرزداران، تیم عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران با اقدامات فنی و پلیسی و بررسی‌های تخصصی و زیر نظر گرفتن این شخص متوجه صحت خبر شدند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی تیم عملیات برای دستگیری به مخفیگاه متهم اعزام شدند، گفت: این فرد در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در خانه‌اش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین منزل این فرد مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دو قبضه سلاح کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری، شش عدد بیسیم دستی، ۳۰عدد فشنگ، چهار قبضه قمه و شمشیر و دستبند فلزی و چند عدد حکم ماموریت جعلی سازمان‌های مختلف کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این متهم ۴۴ساله دارای چند فقره سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان است، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که قصد سوءاستفاده ز این اسلحه‌ها را داشته اما قبل از انجام هرگونه اقدامی ناکام مانده و دستگیر شده است. با تشکیل پرونده اولیه، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

416814